Rentadora NWTA1219 de càrrega frontal 9 Kg, 1200 Rpm, Classe energètica A
Etiqueta energètica | |
Capacitat de càrrega | 9 KG |
Nombre de programes | 15 |
Rpm | 1200 rpm |
-----------------------------------------------------------------------------------------
Programa 60' |
|
Programa especial antial·lèrgic |
|
Detecció càrrega automàtica variable |
|
Permet posposar el temps d'inici |
|
Bloqueig del panell de comandaments |
|
Programa 12' |
|
Pearl drum |
|
Fàcil planxat |
|
Motor digital drive |
|
Twin jet system |
Rentadora de 9 kg, 15 programes i 1200 rpm. Color blanc. Etiqueta energètica A. Consum d’aigua: 36 litres/cicle. Consum d’energia: 49 kWh/100 cicles. Nivell de soroll: 74 dB. Tipus de motor: Digital Drive. Dimensions (Alçada x Amplada x Fondària): 84,5 x 59,7 x 58,2 cm. Pes: 76 kg.
DESTACATS
- Programa 60’: podràs rentar a 30, 40, 50, 60ºC o en fred en només 60 minuts.
- Anti Allergic: programa especial antial·lèrgic, ideal per a roba de nadó.
- Eco-Logic System: detecció de càrrega automàtica variable. La màquina ajusta automàticament el consum d’energia a la meitat quan està a mitja càrrega, reduint significativament el consum d’aigua i la durada del cicle de rentat.
- Delay Timer: permet ajornar l’inici del programa entre 1 i 23 hores.
- Child Lock: bloqueig del panell de control quan la màquina està en funcionament.
- Programa 12’: permet rentar fins a 2 kg de roba lleugerament bruta en només 12 minuts.
- Pearl Drum: experimenta un rentat més suau i delicat amb el nostre tambor amb patrons esfèrics. A diferència dels tambors convencionals, el seu disseny innovador protegeix i cuida tota mena de peces.
- Fàcil planxat: gràcies a aquesta funció, la roba surt menys arrugada.
- Motor Digital Drive: experiència de rentat superior. Eficiència energètica insuperable, funcionament silenciós i durador. Control de velocitat millorat i més potència.
- Twin Jet System: injecta la barreja perfecta d’aigua i detergent directament a la roba, aconseguint un rendiment de rentat excepcional i reduint el consum.
PROGRAMES I FUNCIONS
- Ràpid 12’: durada del programa 12 minuts. Temperatura de rentat 30ºC o en fred. Quantitat màxima de roba seca: 2 kg. Ideal per a teixits lleugerament bruts de cotó, colors o lli.
- Ràpid 60’: durada del programa 60 minuts. Temperatura de rentat 30, 40, 50, 60ºC o en fred. Quantitat màxima de roba seca: 4 kg. Rentat eficaç de cotó, lli i colors fins a 60ºC.
- Roba fosca: durada del programa 96 minuts. Temperatura de rentat 30ºC o en fred. Quantitat màxima de roba seca: 3,5 kg. Especial per a peces negres o fosques. Es recomana rentar-les del revés.
- Edredó: durada del programa 88 minuts. Temperatura de rentat 30, 40ºC o en fred. Quantitat màxima de roba seca: 2,5 kg. Ideal per a edredons de fibra amb etiqueta de rentat a màquina.
- Sintètics: durada del programa 110 minuts. Temperatura de rentat 30, 40ºC o en fred. Quantitat màxima de roba seca: 3,5 kg. Per a peces sintètiques molt brutes, com pantalons o camises.
- Rentat a mà/delicat: durada del programa 100 minuts. Temperatura de rentat 30ºC o en fred. Quantitat màxima de roba seca: 2 kg. Especial per a roba delicada.
- Centrifugat: durada del programa 17 minuts. Quantitat màxima de roba seca: 9 kg. Per afegir un cicle addicional de centrifugat.
- Antial·lèrgic: durada del programa 215 minuts. Temperatura de rentat 30, 40, 50, 60ºC o en fred. Quantitat màxima de roba seca: 4,5 kg. Especial per a roba de nadó.
- Esbandit: durada del programa 30 minuts. Quantitat màxima de roba seca: 9 kg. Proporciona un aclarit addicional.
- Llana: durada del programa 57 minuts. Temperatura de rentat 30ºC o en fred. Quantitat màxima de roba seca: 2,5 kg. Especial per a peces de llana amb etiqueta de rentat a màquina.
- Multicolor: durada del programa 130 minuts. Temperatura de rentat 30, 40ºC o en fred. Quantitat màxima de roba seca: 3,5 kg. Ideal per a roba interior, llençols o tovalloles lleugerament brutes.
- Cotó 20ºC: durada del programa 59 minuts. Temperatura màxima de rentat 20ºC o en fred. Quantitat màxima de roba seca: 4,5 kg. Per a peces de cotó i lli lleugerament brutes.
- Cotó pre-rentat: durada del programa 164 minuts. Temperatura de rentat 30, 40, 50, 60ºC o en fred. Quantitat màxima de roba seca: 9 kg. Per a peces de cotó molt brutes.
- Eco 40-60: durada del programa 228 minuts. Temperatura de rentat 40 o 60ºC. Quantitat màxima de roba seca: 9 kg. Ideal per a peces brutes en general.
- Cotó: durada del programa 145 minuts. Temperatura de rentat 40, 60, 70, 80 o 90ºC. Quantitat màxima de roba seca: 9 kg. Per a cotó i lli molt bruts.
*La durada dels programes pot variar segons el volum de càrrega, l’aigua de subministrament, la temperatura ambiental i les funcions addicionals seleccionades.
- Sistema antibalance
- Sí
- Protección antidesbordamiento
- Sí
- Sistema de control
- Electrónico
- Pearl drum
- Sí
- Digital drive motor
- Sí
- Twin jet system
- Sí
També li podria agradar