ZERBITZU TEKNIKOA

New Pol-ek bere produktuak Europako lantegi handienetako eta modernoenetako batean fabrikatzen ditu, non xehetasunei arreta handiagoa ematen dien eta kalitate-kontrol sakon eta zabalak egiten dituzten.

New Pol-en guztiz sinetsita gaude gure etxetresna elektrikoen kalitateaz eta iraunkortasunaz eta zure etxetresna berriarekin gustura egotea nahi dugu. Horregatik, zure gailua hiru urtez estalita dago gure berme estandarrak.

Oraindik gailuak behar bezala funtzionatzen ez duen egoera batean aurkitzen bazara, New Polek Espainiako lurraldeko laguntza teknikoko sare handienetakoa du. Edozein unetan dei dezakezu gure zerbitzu teknikora, eta ahalik eta modurik onenean eta azkarrenean laguntzen saiatuko da.

LAGUNTZA TEKNIKO OFIZIALA ESPAINIAN

910 970 221

Ordutegia: 09:00-18:00h

PORTUGALEKO LAGUNTZA TEKNIKO OFIZIALA

(+351) 220 280 290

Ordutegia: 09:00-18:00h

BERMEA

Kalitate handiko gailu bat erosi duzu New Pol markatik Zure gailu berria arreta handiz fabrikatu da Europako produkzio-lerro handi eta modernoenetako batean eta hainbat kalitate-kontrol gainditu ditu.

Matxura gertatuz gero, gailu honek berme integral batek estaltzen du eta dei soil batekin harremanetan jar zaitezke Zerbitzu Teknikoko sare ofizialarekin.

Hiru urteko epean (2022-01-01ean edo geroago erositako etxetresna elektriko guztietarako aplikagarria) erosketa-datatik aurrera (erosketa-agiria edo faktura ezinbestekoa) berme honek gailua konpontzeko bidaiak, eskulana eta piezak hartzen ditu , dokumentu honetan zehaztutako baldintzen arabera.

New Pol-en zure etxetresna elektriko berriarekin gustura egotea nahi dugu. Aparatua kaltetu ez dadin, argibideen eskuliburua eta behar bezala instalatzeko eta martxan jartzeko aholkuak arretaz irakurtzea gomendatzen dugu.

BERMEAREN BAZTERKETA

• Eraginak, erorketak edo ezinbesteko arrazoiak eragindako matxurak.

• Esmalteak, nikelak, kromatzeak, oxidazioak edo aparatuaren barne funtzionamenduari eragiten ez dioten beste pieza mota batzuk (pieza estetikoak edo osagaiak).

• Higadura, korrosioa eta oxidazioa aparatuaren erabilera okerrak edo higadurak edo ingurumen- edo klima-egoera desegokiek, harea, hauts edo baldintza nabarmen desegokiek bizkortutakoak izan.

• Aparatuaren erabilera anormal, axolagabe edo desegokiaren ondorioz edo kanpoko edozein motatako jatorriaren ondorioz sortutako matxurak.

• Edozein izaeratako erantzukizun zibilak.

• Aparatuan eragindako kalteak, baldin eta barne funtzionamendu-matxur batek eragin ez badu.

• Aparatuaren mantentzea edo kontserbazioa: Iragazkiak garbitzea, aldizkako ikuskapenak, doikuntzak eta lubrifikazioak. New Pol - SAT Ofizialak baimendu gabeko teknikari batek ekipamendua gaizki instalatzearen, moldaketen, konponketen, aldaketen, instalazioaren desmuntaketaren ondorioz sortutako kalteak, akatsak edo matxurak eragindako kostuak. Fabrikatzailearen erabilera eta mantentze-lanak ageriko ez betetzeaz gain, aireztapen desegokia, aldaketa desegokiak edo jatorrizkoak ez diren ordezko piezak erabiltzea.

• Bere jatorria duten edo ezohiko edo hondamendiko fenomeno natural edo meteorologikoen (uholdeak, fenomeno edo mugimendu sismikoak, urakanak, ekaitzak) eragin zuzena edo zeharkakoa diren matxurak.

• Erabilera industrialerako edo merkataritzarako erabiltzen diren ekipoak.

• Faktura irakurgaitza edo aldatua duten etxetresna elektrikoak.

• Bermea baliorik gabe geratuko da berme-aldian bermeak barne hartzen ez dituen konponketak baztertzen badira edo Zerbitzu Teknikoari ez ordaintzeagatik.

Deskargatu zure aparaturako argibide-eskuliburuak eta dokumentazioa

Galdu al duzu zure aparatuaren eskuliburua? Edo, ez al zara gogoratzen bere etiketa energetikoa? Idatzi zure produktuaren eredua beheko bilatzailean. Eskuragarri ez badago, gurekin harremanetan jar zaitezke eta eska dezakezu.

Non aurki dezaket nire aparatuaren modeloa?

Eredua produktuaren etiketan aurki dezakezu. Hau aparatuaren aurrealdean, atzealdean edo barruan egon daiteke. Errazagoa izan dadin, kontsultatu honako gida hau produktu-kategoria hautatuz.

Etiketa zure garbigailuaren atzealdean aurki dezakezu. Bere panelean ere ikus dezakezu eredua.

Etiketa zure lehorgailuaren "begian" aurki dezakezu. Horretarako, ireki bere atea.

Etiketa ontzi-garbigailuaren atearen barrualdean aurki dezakezu.

Etiketa zure hozkailuaren edo izozkailuaren barruko horman aurki dezakezu. Ikusgai dagoen eremu batean ez badago, saiatu tiraderetako bat kentzen.

Etiketa labearen barrualdean aurki dezakezu.

Maiz egiten diren galderak

Orokorra:

Non aurki ditzaket nire aparaturako ordezko piezak?

Zerbitzu teknikoarekin harremanetan jarri behar duzu zenbakira 910 970 221, nola jarraitu esango dizute.

Zenbat irauten du bermeak?

2022-01-01etik aurrera erositako etxetresna elektriko berri guztiek 3 urteko bermea dute. Berme honek gailua konpontzeko bidaiak, eskulana eta piezak hartzen ditu, dokumentu honetan zehaztutako baldintzen arabera (erosketa-agiria edo faktura ezinbestekoa).

Zer dago bermetik kanpo?
  • Eraginak, erorketak edo ezinbesteko arrazoiak eragindako matxurak.
  • Gailuaren barne-funtzionamenduan (pieza estetikoak edo osagaiak) eragiten ez duten esmalteak, nikelak, kromatuak, oxidazioak edo bestelako piezak.
  • Higadura, korrosioa eta oxidazioa gailuaren erabilera okerrak edo higadurak edo ingurumen- edo klima-egoera desegokiek, harea, hauts edo baldintza desegokiek bizkortutakoak izan.
  • Gailuaren erabilera anormal, axolagabe edo desegokiaren ondorioz edo kanpoko edozein motatako jatorriaren ondorioz sortutako matxurak.
  • Edozein izaeratako erantzukizun zibilak.
  • Gailuan eragindako kalteak, baldin eta barne funtzionamendu-matxur batek eragin ez badu.
  • Gailuaren mantentzea edo kontserbazioa: Iragazkiak garbitzea, aldizkako berrikuspenak, doikuntzak eta lubrifikazioa. New Pol - SAT Ofizialak baimendu gabeko teknikari batek ekipamendua gaizki instalatzearen ondorioz, moldaketak, konponketak, aldaketak, gailuaren instalazioa desmuntatzearen ondorioz sortutako kalteak, akatsak edo matxurak eragindako kostuak. Fabrikatzailearen erabilera eta mantentze-lanak ageriko ez betetzeaz gain, aireztapen desegokia, aldaketa desegokiak edo jatorrizkoak ez diren ordezko piezak erabiltzea.
  • Bere jatorria duten edo ezohiko edo hondamendiko fenomeno natural edo meteorologikoen (uholdeak, fenomeno edo mugimendu sismikoak, urakanak, ekaitzak) eragin zuzena edo zeharkakoa diren matxurak.
  • Erabilera industrialerako edo merkataritzarako erabiltzen diren ekipoak.
  • Faktura irakurgaitza edo aldatua duten gailuak.
  • Bermeak baliogabeak izango dira berme-aldian bermeak estali gabeko konponketak baztertzen badira edo Zerbitzu Teknikoari ez ordaintzeagatik.
Nola egin dezaket erreklamazioa?

Telefonoz jar zaitezke gurekin harremanetan 913 20 63 98 edo helbide elektronikoaren bidez info@newpol.es

Nola eta zein ordutan jar naiteke harremanetan New Pol?

Zure esanetara gaude astelehenetik ostegunera 9:00etatik 17:00etara eta ostiralean 9:00etatik 14:00etara telefonoz 913 20 63 98 edo helbide elektronikoaren bidez info@newpol.es 

Online eskaerak:

Eros al ditzaket "online denda" atalean agertzen ez diren produktuak?

Bai, New Pol salmenta-establezimenduetako edozeinetan eros ditzakezu.

Nola egin dezaket eskaera linean?
  • Hautatu produktua eta nahi dituzun unitateak eta gehitu saskira.
  • Jarraitu aurretik, ziurtatu saskiaren edukia zuzena dela. Hautatutako produktuak zuzendu, aldatu edo bertan behera utzi ditzakezu. Halaber, leiho horretan bertan zergak eta bidalketa kostuak berrikusi daitezke.
  • Dena berrikusi ondoren, sakatu "erregiratu" eta "jarraitu" aukera. Dagoeneko gure webgunean erregistratuta bazaude, hasi saioa erosketarekin jarraitzeko. Bestela, kontu berri bat sortu beharko duzu, posta elektronikoa, pasahitza, informazio pertsonala, bidalketa eta fakturazio helbidea adieraziz. Ondoren, Erosketa Baldintzak onartzea beharrezkoa izango da lauki hori markatuta. Azken urrats gisa, ordainketa-metodoa hautatu behar duzu eta ordainketa-pasarera birbideratuko zara. Prozesu osoa amaitutakoan, erosketa berresten duen mezu elektroniko bat jasoko duzu.
Zer egin behar dut erosketa-prozesua amaitu ezin badut?

Mesedez, jarri gurekin harremanetan zure eskaera amaitzen jarraitzeko. Telefonoz egin dezakezu 913 20 63 98 edo helbide elektronikoaren bidez info@newpol.es

Zein ordainketa sistema daude eskuragarri?

Gaur egun kreditu edo zordunketa txartelarekin (VISA eta MASTERCARD) eta BIZUMekin ordain dezakezu.

Nola truka dezaket promozio-kupoi bat?

Erosketa prozesuan, "Ba al duzu promozio-koderik?" izeneko atala agertuko da. zure kupoia balioztatzeko. Behin trukatu ondoren, haren balioa kenduko zaio erosketaren guztizko zenbatekoari.

Seguru al da sarean erostea? Nire datuak babestuta al daude?

Gure webgunean egiten diren transakzio bakoitza %100 segurua dela bermatzen dugu. Datu pertsonalak edo banku-datuak transmititzea dakarten eragiketa guztiak ingurune segurua erabiliz egiten dira. SSL (Secure Socked Layer) segurtasun teknologia estandarrean oinarritutako zerbitzari bat erabiltzen dugu. Igortzen diguzun informazio guztia sarean zifratuta bidaiatzen da.

Era berean, zure kreditu txartelari buruzko datuak ez daude inongo datu-basetan erregistratuta, baina zuzenean Bankuaren POS-ra (Salmenta-puntuko terminalera) doaz.

Nola egiaztatu dezaket nire eskaera behar bezala sortu dela?

Eskaera bat jasotzen dugun bakoitzean, berrespen-mezu bat bidaltzen dugu zure eskaeraren informazio guztiarekin (eskaera-zenbakia, aurreikusitako entrega-data, entrega-informazio osoa, erositako produktuak, unitateak, prezioak, ordainketa osoa) hau jaso eta 24 orduko epean. Dokumentua jasotzen ez baduzu, egiaztatu zure spam karpeta. Zure eskaeraren historian ere deskarga dezakezu webguneko bezero-kontuan.

Era berean, eskaera eta ordainketa baieztatuta, zurekin harremanetan jarriko gara datu guztiak behar bezala bildu direla eta aukeratutako produktuak zuzenak direla egiaztatzeko, dei edo erosotasun-dei baten bidez.

Nola alda dezaket eskaera bat?

Zure eskaera oraindik prozesatu ez bada eta aldatu nahi baduzu, jar zaitez gurekin harremanetan.

Zure eskaerari produktuak gehitu nahi badituzu eta dagoeneko bidalita badago, egin eskaera berri bat elementu horiekin.

Bidalketa kostuak doakoak al dira?

Bai, gure lineako dendako produktu guztiek doako bidalketa dute.

Noiz jasoko dut nire eskaera?

Gehienezko entrega-epea bost lanegunekoa izango da eskaera jasotzen denetik aurrera. Tokiko jaiegunetan (Madrilgo Erkidegoa eta Valentziako Erkidegoa), jaiegun nazionalak edo asteburuetan egindako eskaerak jaso eta hurrengo egun baliodunean prestatuko dira.

Zer gertatzen da entregatzeko unean etxean ez banago?

Hau ez litzateke gertatu behar, gure garraio agentzia zurekin harremanetan jarriko baita entrega eguna eta ordua adosteko.

Kanarietara, Balearretara, Ceutara eta Melillara entregatzen al duzu?

Ez, egungo bidalketa-eremua Espainia penintsulatsua da, beraz, eskualde horiek kanpoan geratzen dira. Estali gabeko eremu batean badago, gurekin harremanetan jar zaitezke hurbilen dagoen banatzaileren bila.

Zer barne hartzen du instalazioak?

New Pol-en zure etxe barruan bidalketa zerbitzua eskaintzen dizugu, gailuaren konexioa eta oinarrizko instalazioa kostu gehigarririk gabe. Instalazio honek ez du barne hartzen edozein motatako lan handiak egitea, hala nola igeltserotza, zurgintza, pintura, iturgintza, gasa edota elektrizitatea.

Etxetresna zaharra kentzen al duzu?

Nahi duzun bakoitzean eta oharren eremuan eskaeran adierazi edo zure eskaera berresteko telefonoz deitzen dizugunean, zure etxetresna zaharraren kentze zerbitzua ere kostu gehigarririk gabe egingo da.

Garabiak erabiltzen al dituzu entrega garaian behar badituzu?

Ez, ez dira egingo garraioaren aldetik behar bereziak behar dituzten bidalketak (adibidez, garabiak, poleak, etab. erabili beharra) eta “entrega arruntean” sartzen ez direnak. Beharrezkoa izanez gero, jar zaitez gurekin harremanetan zure beharretara egokitzen den irtenbiderik onena adierazteko.

Zer egin dezaket erosi berri den etxetresna elektrikoak funtzionatzeari utzi badio?

Gailuak entregatu ondorengo lehen 10 egun naturalen barruan funtzionatzeari uzten badio, helbidera idatzi behar duzu info@newpol.es informazio guztia emanez, berri baten trukea prozesatu ahal izateko edo, nahiago baduzu, dirua itzuli ahal izateko.

Nola egin dezaket itzulera?

Zure itzulera kudeatzeko, jarri gurekin harremanetan helbide honetan info@newpol.es posible den informazio eta dokumentazio guztia emanez, zure kasua aztertu ahal izateko. Ahalik eta azkarren erantzungo dugu.

Nola alda dezaket nire faktura edo fakturako informazioa enpresa gisa?

Fakturazio-aukerak eskuragarri daude ordainketa egiten duzun bitartean. Akatsen kasuan, edo aldaketaren bat beharrezkoa bada, jar zaitez gurekin harremanetan helbide honetan info@newpol.es

Garbigailuak:

Zergatik aldatzen da nire garbigailuaren tenperatura berez?

Garbigailuak LED adierazleak ditu kontrol-panelean. Adierazle hauek funtzio bikoitza dute:

  • 1. fasea: LED adierazleek hautatutako tenperatura erakutsiko dute. Hasieran, aukeratutako programa eta tenperatura hautatzen direnean, adierazle hauek nahi den tenperatura aukeran kokatuko dira.
  • 2. fasea: garbiketa-zikloa hasten denean, LED-adierazleek garbiketa-zikloaren fasea zein fasetan dagoen erakutsiko dute nahi den programa.
Zergatik ez dira nire arropak garbi ateratzen?

Detergente likidoa erabiltzen baduzu, baliteke gehiegi erabiltzea. Saiatu dosia murrizten. Hauts-detergentea erabiltzen baduzu, ziurtatu gutxienez 30º-ko tenperatura erabiltzen duzula guztiz disolba dadin.  

Oso garrantzitsua den beste faktore bat garbiketa-programa egokia erabiltzen ari zarela egiaztatzea da. Programa-taula zure garbigailuaren eskuliburuan aurki dezakezu. Oso zikineko arropetarako komeni da normalean kotoizko programak erabiltzea 30 eta 60º bitartekoa edo ECO programa 40-60º bitartekoa. Era berean, zikinkeria mota guztiak kentzeko aurrez garbiketa erabiltzea komeni da.

Zure arropak orbanak baditu, arropa garbigailuan sartu aurretik tratatzea komeni da berariazko detergente batekin.

Zergatik ateratzen zait hain bustita arropa?

Agian ez duzu biraketaren abiadura zuzena erabiltzen ari. Giro abiadura baxua erabiltzen baduzu, arropa hezetasun handiarekin aterako da. Aldiz, handituz gero, arropa gutxiago hezea aterako da.

Kontuan izan programa bat hautatzen duzunean, biraketaren abiadura maximoa automatikoki hautatzen dela. Doitzeko, sakatu biratze-abiadura botoia nahi duzun abiadura bistaratu arte. 

Gogoratu ez duzula garbigailua gainkargatu emaitza optimoak lortzeko.

Zergatik ez du irauten garbiketa-zikloak programa-taulan esaten den bezainbeste?

Programen iraupena alda daiteke erabilitako arropa eta detergente kantitatearen arabera. Hori dela eta, garbigarrien argibideak irakurtzea komeni da, gehiegi ez erabiltzeko eta garbigailuak ez dezan denbora gehiago eman behar garbitzen. Garrantzitsua da, halaber, hautatutako programaren araberako karga kg-a kontuan hartzea. Informazio hori zure garbigailuaren eskuliburuko programen taulan aurki dezakezu.

Zergatik agertzen da errore-kode bat nire garbigailuan?

Garbigailuak akatsak hautemateko sistema integratua du, garbiketa argi keinukarien konbinazio batek adierazten duena. Jarraian, errore-kode ohikoenak daude.

Zergatik ez da nire garbigailua martxan jartzen?

Ziurtatu garbigailua behar bezala entxufatuta dagoela eta garbigailuaren atea ongi itxita dagoela. Egiaztatu programa-hautatzailea ez dagoela "stop" posizioan.  Arazoak jarraitzen badu, gurekin harremanetan jar zaitezke telefonoz 913 20 63 98 edo helbide elektronikoaren bidez info@newpol.es

Zergatik egiten du nire garbigailuak hainbeste zarata eta dardara?

Ziurtatu garbigailuak altzarien eta hormaren artean tarte txiki bat duela; izan ere, biraka egitean garbigailua apur bat mugitzen da normalean eta altzariekin kontaktuan egon daiteke. Egiaztatu ere hankak altueran ondo egokituta daudela eta garbigailua zuzen dagoela. Egiaztatu atzealdeko bidalketa-torlojuak kenduta daudela ere. Beste arazo posible bat danborra kargatzea izan daiteke, arropa gutxi edo gehiegi kargatu duzun. Arazoak jarraitzen badu, gurekin harremanetan jar zaitezke telefonoz 913 20 63 98 edo helbide elektronikoaren bidez info@newpol.es

Lehorgailuak:

Zergatik jarraitzen du arropak bustita ateratzen?

Egiaztatu aukeratutako programa eta sartutako karga zuzenak direla. Kontuan izan arropa oso handiak edo ehun ezberdinez egindako arropa gehitu badituzu, balitekeela guztiz lehor ez egotea. Egiaztatu lint-iragazkiaren eta bero-trukagailuaren gainazala ez dagoela hondatuta eta hezetasun-sentsorea garbi dagoela.

Zergatik pizten da ur deposituaren abisu-sinboloa edo pizten da?

Baliteke ur-biltegia beteta egotea edo hustuketa-mahuka okertuta egotea. Depositua hustu eta mahuka egiaztatu ondoren abisu-ikurra oraindik agertzen bada, gurekin harremanetan jar zaitezke telefonoz: 913 20 63 98 edo helbide elektronikoaren bidez info@newpol.es

Zergatik ari da keinuka iragazkiak garbitzeko abisuaren ikurra?

Iragazkia eta litxarren tiradera zikin daudela adierazten du. Jarraitu ur epelarekin garbitzen. Garbitu ondoren abisu-ikurra oraindik agertzen bada, gurekin harremanetan jar zaitezke telefonoz 913 20 63 98 edo helbide elektronikoaren bidez info@newpol.es

Zergatik agertzen da errore-kode bat nire lehorgailuan?

Lehorgailua matxurak hautemateko sistema integratua du, argi funtzionamendu keinukarien konbinazio batek adierazten duena. Jarraian, errore-kode ohikoenak daude.

Normala al da nire arropa oso zimurtuta ateratzea?

Gogoratu beti sartutako arropari dagokion lehortze-tenperatura hautatzea eta danborra behar bezala kargatzea, izan ere, zenbat eta lehortze-tenperatura handiagoa izan eta zenbat eta danborra beteago, orduan eta zimurtuagoa izango da zure arropa.

Ontzi-garbigailua:

Zergatik ematen du nire ontzi-garbigailuak usain txarra?

Ontzi-garbigailua sarritan erabiltzen ez baduzu edo ontzi eta ontzi zikinak denbora batez bertan uzten badituzu, baliteke janari-hondakinak usain txarra sortzea.

Usain txarrak saihesteko eta ontzi-garbigailuaren bizitza luzatzeko, garbitu zigiluak eta barrualdea zapi heze batekin, metatutako hondakinak edo objektu arrotzak kentzeko. Iragazkiak eta ihinztagailuak aldizka garbitzea ere komeni da. Iragazki-multzoa kentzeko eta garbitzeko, biratu erlojuaren kontrako noranzkoan eta kendu gorantz altxatuz. Garbitu iragazkia ur askorekin, hondakinik gabe geratu arte. Berriz muntatu iragazkiak jatorrizko posizioan. 

Ziurtatu ihinztagailuak ez daudela trabatuta eta ez dagoela janari-hondakinik edo objektu arrotzrik itsatsita. Trapurik badago, kendu ihinztagailuak eta garbitu ur azpian. Ihinztagailuaren goiko besoa kentzeko, askatu posizioan eusten duen azkoina erlojuaren orratzen norantzan biratu eta behera tiratuz. Ziurtatu azkoina ondo estututa dagoela goiko ihinztagailuaren besoa ordezkatzen duzunean.

Zergatik ez da garbiketa zikloa hasten?

Egiaztatu ontzi-garbigailua behar bezala entxufatuta dagoela, uraren sarrera irekita dagoela eta atea ondo itxita dagoela. Egiaztatu uraren sarrerako hodia eta iragazkiak ez daudela bustita. Arazoak jarraitzen badu, gurekin harremanetan jar zaitezke telefonoz 913 20 63 98 edo helbide elektronikoaren bidez info@newpol.es

Zergatik geratzen da ura ontzi-garbigailuaren barruan?

Baliteke drainatze-hodia edo iragazkiak beteta egotea. Garbitu dena ondo eta saiatu berriro garbiketa zikloa hasten. Arazoak jarraitzen badu, gurekin harremanetan jar zaitezke telefonoz 913 20 63 98 edo helbide elektronikoaren bidez info@newpol.es

Zergatik entzuten ditut kolpeak garbiketa-zikloan?

Spray besoa beheko saskiko plakak jotzen ari da. Mugitu edo kendu besoa blokeatzen duten elementuak.

Zergatik geratzen da janaria plater eta mahai-tresnetan?

Hau izan daiteke platerak eta mahai-tresnak barruan behar bezala jarri ez direlako. Saiatu ez pilatzen edo saskiak gainkargatzen, horrela garbiketa askoz eraginkorragoa izango da. Egiaztatu ere ihinztagailuen besoak eta iragazkiak ez daudela bustita. Ziurtatu garbigarri kopuru egokia eta garbiketa programa egokia erabiltzen duzula. Programa-taula zure ontzi-garbigailuaren eskuliburuan aurki dezakezu.

Zergatik agertzen dira orban zurixkak plater eta mahai-tresnetan?

Ziurtatu garbigailuaren dosia eta/edo ur leungarriaren ezarpena ez dela oso baxua. Uraren gogortasun handia duen eremu batean bizi bazara, handitu leungarriaren maila eta gehitu gatza. Egiaztatu gatz-konpartimentuaren estalkia ondo itxita dagoela.

Zergatik agertzen da errore-kode bat nire ontzi-garbigailuan?

Ontzi-garbigailuak akatsak hautemateko sistema integratua du, argi keinukarien konbinazio batek adierazten duena. Informazio gehiago lortzeko, begiratu zure ontzi-garbigailuaren eskuliburua.

Noiz eta nola gehitu gatza eta garbigailua ontzi-garbigailuan?

Zure ontzi-garbigailua elektronikoa bada, seinale bat agertuko da pantailan, berriro bete behar dela adieraziz. Pantailarik ez baduzu, detergente deposituaren ondoan dagoen maila optikoaren adierazlearen kolorea begiratu beharko duzu. Garbigailuen likidoa berriro betetzeko, depositua bete besterik ez duzu egin behar. Gatza betetzeko beheko saskia kendu behar duzu. Palen alboan depositua aurkituko duzu. 

Behin deposituak bete dituzunean, hasi garbiketa ziklo labur bat ontzi-garbigailua hutsik dagoela. Ondoren, normalean erabiltzen jarraitu dezakezu. Para más información puedes leer el post de nuestro blog bertan gai honi buruz hitz egiten dugu.

Platerak garbitu behar al ditut ontzi-garbigailuan sartu aurretik?

Ez dago beharrik. Egia da platera ontzi-garbigailuan sartu aurretik janari zatiak kendu behar ditugula; Erabilitako ezpainzapi bat erabil dezakezu edo sardexka batekin lagundu, baina ez da beharrezkoa uretan bustitzea lehenik eta, are gutxiago, zapi batekin garbitu.

Zergatik ez da detergentearen tableta disolbatzen?

Beharbada, aukeratutako garbiketa-programa ez delako egokiena. Oro har, programa azkarrak tenperatura baxuagoan garbitzen dira, beraz, ez da komeni programa hauekin tabletak erabiltzea. Kasu honetan hobe da garbigarri likidoa erabiltzea.

Hozkailuak eta izozkailuak:

Zenbat denbora itxaron behar dut instalatu berri den hozkailu bat konektatzeko?

Hozkailua instalatuta daukazunean, 6 eta 8 ordu artean itxaron beharko duzu. Horrela, barruan aurkitzen diren gas hozgarriek hasierako posiziora itzultzeko denbora izan dezaten, garraioan zehar lekuz aldatu ondoren.

Zein da hozkailurako eta izozkailurako tenperatura egokia?

Hozkailurako tenperatura 2 eta 6º artean ezartzea komeni da eta izozkailurako -18º.

Nola alda dezaket ateen norabidea?

New Pol-en hainbat modelo ditugu ateen irekiera noranzkoa alda daitekeen. Horretarako, zerbitzu teknikoarekin harremanetan jarri behar da 910 970 221 telefono zenbakira. Aldaketa hori ez dago produktuaren prezioan barne.

Zergatik egiten du zarata hozkailuak edo izozkailuak?

Hozte-zirkuituan zehar zirkulatzen duen hozte-gasak zarata txiki bat egin dezake (burbuila soinua) konpresoreak funtzionatzen ez duenean ere. Ez kezkatu, normala da. Beste zarata mota bat entzuten baduzu, egiaztatu gailua ondo berdinduta dagoela, ez dagoela ezer atzealdean edo barruan talka egiten duten objektuak.

Zer da Maxi Fresh eta nola garbitu?

Maxi Fresh Preserver teknologiak etileno gasa kentzen du eta elikagai freskoen iraupena maximizatzen du, batez ere barazki berdeak. Usain txarrak blokeatzen laguntzen du. 

Ondo garbitzeko, ur epel apur batekin garbitu eta 24 orduz eguzkitan lehortzen uztea bezain erraza da.

Zergatik dago ura hozkailuaren behealdean?

Egiaztatu drainatze-zuloa ez dagoela beteta. Hala bada, jarraitu garbitzen.

Labeak:

Nola saihestu labearen usainak erabilera artean?

Erabilpen bakoitzaren ondoren labea garbitzea komeni da usainek ez gainditzea. Labea ere potentzia maximoan jar dezakezu minutu bat edo bitan ur edalontzi bat eta limoi tanta batzuk barruan.

Nola garbitu labea?

Erabili beti partikularik ez duten garbiketa produktu likidoak edo krematsuak. Ez erabili krema kaustikoak (korrosiboak), garbiketa-hauts urratzaileak, aluminiozko zapi gogorrak edo tresna gogorrak, labearen gainazala kaltetu dezaketelako.

Kanporako, zapi heze bat ondo dago. Koipea badago, xaboi pixka bat erabil dezakezu. Ondoren, garbitu zapi lehor batekin. Zure labea kristalezkoa bada, beira garbitzailea erabil dezakezu berriaren itxura izan dezan. Altzairu herdoilgaitzezkoa bada, azal mota horretarako produktu espezifikoak erabiltzea komeni da. Ez garbitu altzairua egosi ondoren oraindik bero badago.

Barrualdea garbitzeko, garbiketa produktu beroak zein hotzak erabil ditzakezu. Beti jarraitu produktuan aurkituko dituzun gomendioak. Kontuan izan labe esmaltatuen barrualdea labea bero dagoenean garbitzen dela hobekien.

Lurrun garbiketa funtzioa barne hartzen duten labeetarako, funtzio hori aktibatu beharko zenuke. Ezarri labea modu estatikoan 90 °C-tan VapClean erabiltzeko. Bota 200 eta 250 ml ur labearen oinarrian dagoen erretiluan. Hasi labea eta VapClean-ek 30 eta 60 minutu beharko ditu erraz garbitzeko prestatzeko. Denbora hori igarota, garbitu labearen barrualdea zapi batekin.

Zergatik ez da janaria uniformeki prestatzen?

Egiaztatu gomendatutako tenperaturak eta apal-posizioak betetzen ari direla.

Ez ireki maiz atea prestatzen ari zaren janariari buelta eman behar ez bazaio. Atea maiz irekiz gero, bero asko galduko duzu, eta horrek bazkariaren azken emaitzan eragina izan dezake.

Gainak:

Nola garbitu bitrozeramika?

Itzali eta utzi hozten garbitu aurretik.

Erabili partikularik ez duten garbiketa produktu likido edo krematsuak. Ez erabili krema kaustikoak (korrosiboak), garbiketa-hauts urratzaileak, aluminiozko zapi gogorrak edo tresna gogorrak, sukaldeko gainazala kaltetu dezaketelako. Produktu hauek osa ditzakezu espatula edo arraspa bat erabiliz, itsatsita geratu den hondakinak kentzeko. Gogoratu beti mahaigaina zapi heze batekin garbitu eta gero zapi batekin lehortu.

Nola garbitu indukziozko plaka?

Indukziozko plakak garbitzeko errazak dira, gainazala berotzen ez denez, zikinkeria ez baita hainbeste itsasten. Erabili partikularik ez duten garbiketa produktu likido edo krematsuak. Ez erabili krema kaustikoak (korrosiboak), garbiketa-hauts urratzaileak, aluminiozko zapi gogorrak edo tresna gogorrak, sukaldeko gainazala kaltetu dezaketelako.

Nola garbitu gas sukaldea?

Garrantzitsua da erregailuak/sukak aldizka garbitzea, zikinkeria asko pilatzen baita. Horrez gain, arreta handiz jarri behar da gasa pasatzeko zuloei, hauek zikinak baldin badira, baliteke garra ez izatea uniformea, bere igarotzeko oztopo bat egon daitekeelako. Ziurtatu botoiak edo kontrol-mantokiak ondo garbitzen dituzula, zikinkeria pilatu ez dadin eta behar bezala biratzen jarrai dezaten.

Ondo garbitzeko, ziurtatu produktu espezifiko bat erosten duzula kontagailu mota honetarako eta irakurri arretaz bertako argibideak.

Zergatik itzaltzen da zeramikazko edo indukziozko plaka erabiltzen ari denean?

Erabiltzean sukaldea itzaltzen bada eta "F" letra bistaratzen bada, kontrolak bustita daudela edo objekturen bat dagoela esan nahi du. Beste arrazoi bat egosteko guneetako bat denbora gehiegi egon dela piztuta eta segurtasunagatik itzalita dagoela da. Berriro erabil dezakezu berriro piztuta.

Zergatik egiten dute zarata lapikoek edo indukziozko plakek erabileran?

Soinu hori sukaldetik sukaldera dagoen energia transferitzearen ondorioz sortzen da. Hau normala da. Ez dago arriskurik, ez mahairako, ez sukaldeko tresnetarako.

Zergatik pizten da "U" bat indukzio-plakaren pantailan?

Sukalde-eremuan ez dago kazolarik edo dagoena ez da egokia.

Zergatik egiten du zarata nire gas-plakak itzaltzean?

Hau da, erregailuak oso tenperatura altuetara iristen direlako eta hedatu egin daitezkeelako. Hoztean, elementuak berriro uzkurtzen dira bere egoerara itzultzeko eta momentu horretan zarata motaren bat sor daiteke. Prozesu hau guztiz normala da, beraz, ez duzu kezkatu behar.

Zer gas mota erabiltzen da gas-plaketan?

Gure gas-plakak LPG gasa eta gas naturala erabiltzeko gaituta daude. Bihurketa-kit ere barne hartzen du.

Termoa:

Nola garbitu eta mantendu termoa?

Deskonektatu beti ur-berogailua sare elektrikotik manipulatu aurretik. Ur-berogailuaren behealdean sedimentu eta karea pilatzea saihestu nahi duzu. Xukatu ur-berogailua aldizka.

Zergatik behar da hainbeste denbora ur beroa ateratzeko?

Baliteke erresistentzian karea sortu izana. Jarri harremanetan laguntza teknikoarekin. Baliteke tentsioa baxua izatea ere. Erabili tentsio-erregulatzaile egoki bat.

Laguntza gehiago behar al duzu?

Zure arazoari irtenbiderik aurkitu ez baduzu, gurekin harremanetan jar zaitezke telefonoz, posta elektronikoz edo harremanetarako formularioa betez. Informazio guztia beheko botoian klik eginda aurkituko duzu:

New Pol

Telf: 913 20 63 98

Posta elektronikoa: info@newpol.es

Laguntza tekniko ofiziala Espainian: 

Telf: 910 970 221

Laguntza tekniko ofiziala Portugalen

Telf: (+351) 220 280 290 

This store asks you to accept cookies for performance, social media and advertising purposes. Social media and advertising cookies of third parties are used to offer you social media functionalities and personalized ads. Do you accept these cookies and the processing of personal data involved?

Necessary cookies
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Cookie name Provider Purpose Expiry
PrestaShop-# newpol.es This cookie helps keep user sessions open while they are visiting a website, and help them make orders and many more operations such as: cookie add date, selected language, used currency, last product category visited, last seen products, client identification, name, first name, encrypted password, email linked to the account, shopping cart identification. 480 hours
Statistic cookies
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Cookie name Provider Purpose Expiry
collect Google It is used to send data to Google Analytics about the visitor's device and its behavior. Track the visitor across devices and marketing channels. Session
r/collect Google It is used to send data to Google Analytics about the visitor's device and its behavior. Track the visitor across devices and marketing channels. Session
_ga Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 2 years
_gat Google Used by Google Analytics to throttle request rate 1 day
_gd# Google This is a Google Analytics Session cookie used to generate statistical data on how you use the website which is removed when you quit your browser. Session
_gid Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 1 day
Content not available