SERVIZO TÉCNICO

New Pol fabrica os seus produtos nunha das plantas máis grandes e modernas de Europa onde se presta maior atención aos detalles e pasan por unha serie de profundos e amplos controis de calidade.

En New Pol estamos totalmente convencidos da calidade e durabilidade dos nosos electrodomésticos e queremos que estea satisfeito co seu novo electrodoméstico. É por iso que o teu dispositivo está cuberto durante tres anos pola nosa garantía estándar.

Se aínda te atopas nunha situación na que o dispositivo non funciona correctamente, New Pol conta cunha das maiores redes de asistencia técnica do territorio español. Podes chamar ao noso servizo técnico en calquera momento, quen tratará de axudarche da mellor e máis rápida forma posible.

ASISTENCIA TÉCNICA OFICIAL EN ESPAÑA

910 970 221

Horario: 09:00-18:00h

ASISTENCIA TÉCNICA OFICIAL EN PORTUGAL

(+351) 220 280 290

Horario: 09:00-18:00h

GARANTÍA

Compraches un dispositivo de alta calidade da marca New Pol. O teu novo dispositivo fabricouse co maior coidado nunha das liñas de produción máis grandes e modernas de Europa e pasou por varios controis de calidade.

En caso de avaría, este dispositivo está cuberto por unha garantía integral e cunha simple chamada podes contactar coa rede oficial do Servizo Técnico.

Durante un período de tres anos (aplicable a todos os electrodomésticos novos adquiridos a partir do 01-01-2022) despois da data de compra (esencial do recibo de compra ou da factura), esta garantía cobre os desprazamentos, a man de obra e as pezas para a reparación do aparello , segundo as condicións especificadas neste documento.

En New Pol queremos que esteas satisfeito co teu novo electrodoméstico. Para evitar danos no aparello, recomendamos ler atentamente o manual de instrucións e os consellos para a correcta instalación e posta en marcha.

EXCLUSIÓN DA GARANTÍA

• Avarías producidas por impacto, caída ou calquera outra causa de forza maior.

• Esmaltes, niquelado, cromado, oxidación ou outro tipo de pezas que non afecten ao funcionamento interno do aparello (partes ou compoñentes estéticos).

• O desgaste, a corrosión e a oxidación xa sexan provocados por un mal uso ou desgaste do aparello ou acelerados por circunstancias ambientais ou climáticas desfavorables, area, po ou condicións notoriamente inadecuadas.

• Avarías producidas como consecuencia dun uso anormal, neglixente ou inadecuado do aparello ou por calquera tipo de orixe externa.

• Responsabilidades civís de calquera natureza.

• Mantemento ou conservación do aparello: Limpeza de filtros, revisións periódicas, axustes e lubricación. Os custos ocasionados por danos, defectos ou avarías producidos como consecuencia dunha incorrecta instalación do equipamento, arranxos, reparacións, modificacións, desmontaxe da instalación do aparello por parte dun técnico non autorizado por New Pol - SAT Oficial, ou como consecuencia de manifesta non cumprimento das instrucións de uso e mantemento do fabricante, así como ventilación inadecuada, modificacións inadecuadas ou uso de pezas de recambio non orixinais.

• Avarías que teñan a súa orixe ou sexan consecuencia directa ou indirecta de fenómenos naturais ou meteorolóxicos de carácter extraordinario ou catastrófico (inundacións, fenómenos ou movementos sísmicos, furacáns, tormentas).

• Equipos utilizados para uso industrial ou comercial.

• Electrodomésticos con factura ilexible ou modificada.

• A garantía queda nula en caso de rexeitamento de reparacións non cubertas pola garantía durante o período de garantía ou por falta de pagamento ao Servizo Técnico.

Descarga os manuais de instrucións e a documentación do teu aparello

Perdeches o manual do teu electrodoméstico? Ou non recordas a súa etiquetaxe enerxética? Escribe o modelo do teu produto no buscador de abaixo. Se non está dispoñible, podes contactar connosco e solicitalo.

Onde podo atopar o modelo do meu electrodoméstico?

Podes atopar o modelo na etiqueta do produto. Pódese localizar na parte frontal, traseira ou no interior do aparello. Para facelo máis doado, consulta a seguinte guía seleccionando a categoría de produto.

Podes atopar a etiqueta na parte traseira da túa lavadora. Tamén podes ver o modelo no seu panel.

Podes atopar a etiqueta no "ollo" do teu secador. Para iso, abra a súa porta.

Podes atopar a etiqueta no lado interior da porta do lavalouza.

Podes atopar a etiqueta na parede interior do teu frigorífico ou conxelador. Se non está nunha zona visible, proba a quitar un dos seus caixóns.

Podes atopar a etiqueta no lado interior do forno.

Preguntas frecuentes

Xeral:

Onde podo atopar recambios para o meu electrodoméstico?

Debe poñerse en contacto co servizo técnico no número 910 970 221, eles indicarán como proceder.

Canto tempo é a garantía?

Todos os electrodomésticos novos comprados despois do 01-01-2022 teñen unha garantía de 3 anos. Esta garantía cobre os desprazamentos, a man de obra e as pezas para a reparación do dispositivo, segundo as condicións especificadas neste documento (imprescindible recibo de compra ou factura).

Que está excluído da garantía?
  • Avarías producidas por impacto, caída ou calquera outra causa de forza maior.
  • Esmaltes, niquelado, cromado, oxidación ou outro tipo de pezas que non afecten ao funcionamento interno do dispositivo (pezas ou compoñentes estéticos).
  • O desgaste, a corrosión e a oxidación xa sexan causadas por un mal uso ou desgaste do dispositivo ou aceleradas por circunstancias ambientais ou climáticas desfavorables, area, po ou condicións notoriamente inadecuadas.
  • Avarías producidas como consecuencia dun uso anormal, neglixente ou inadecuado do dispositivo ou por calquera tipo de orixe externa.
  • Responsabilidades civís de calquera natureza.
  • Danos causados ​​no dispositivo, sempre que non fosen causados ​​por un fallo interno de funcionamento.
  • Mantemento ou conservación do aparello: Limpeza de filtros, revisións periódicas, axustes e lubricación. Os custos ocasionados por danos, defectos ou avarías producidos como consecuencia da incorrecta instalación do equipo, arranxos, reparacións, modificacións, desmontaxe da instalación do aparello por parte dun técnico non autorizado polo New Pol - SAT Oficial, ou como consecuencia de incumprimento manifesto das instrucións de uso e mantemento do fabricante, así como ventilación inadecuada, modificacións inadecuadas ou uso de pezas de recambio non orixinais.
  • Avarías que teñan a súa orixe ou sexan consecuencia directa ou indirecta de fenómenos naturais ou meteorolóxicos de carácter extraordinario ou catastrófico (inundacións, fenómenos ou movementos sísmicos, furacáns, tormentas).
  • Equipos utilizados para uso industrial ou comercial.
  • Dispositivos con factura ilexible ou modificada.
  • As garantías serán nulas en caso de rexeitamento de reparacións non cubertas pola garantía durante o período de garantía ou por falta de pagamento ao Servizo Técnico.
Como podo facer unha reclamación?

Podes contactar connosco por teléfono en 913 20 63 98 ou por correo electrónico en info@newpol.es

Como e en que horas podo contactar con Novo Pol?

Estamos á vosa disposición de luns a xoves de 9:00 a 17:00 horas e venres de 9:00 a 14:00 horas 913 20 63 98 ou por correo electrónico en info@newpol.es 

Pedidos en liña:

Podo mercar produtos que non aparecen na sección "tenda en liña"?

Si, podes mercalos en calquera dos establecementos de venda de New Pol.

Como podo facer un pedido en liña?
  • Seleccione o produto e as unidades desexadas e engádeo ao carro.
  • Antes de continuar, asegúrate de que o contido do teu carro é correcto. Podes corrixir, cambiar ou cancelar os produtos seleccionados. Tamén é posible revisar os impostos e os gastos de envío nesta mesma ventá.
  • Unha vez revisado todo, preme na opción "comprobar" e "continuar". Se xa estás rexistrado na nosa web, inicia sesión para continuar coa compra. En caso contrario, debes crear unha nova conta, indicando un correo electrónico, contrasinal, información persoal, enderezo de envío e facturación. Posteriormente, será necesario aceptar as Condicións de Compra marcando a devandita caixa. Como último paso, debes seleccionar o método de pago e serás redirixido á pasarela de pago. Unha vez que se complete todo o proceso, recibirá un correo electrónico confirmando a súa compra.
Que fago se non podo rematar o proceso de compra?

Póñase en contacto connosco para que poidamos guialo na finalización do seu pedido. Podes facelo por teléfono en 913 20 63 98 ou por correo electrónico en info@newpol.es

Que sistemas de pago están dispoñibles?

Actualmente pódese pagar con tarxeta de crédito ou débito (VISA e MASTERCARD) e BIZUM.

Como podo trocar un cupón promocional?

Durante o proceso de compra, aparecerá unha sección chamada "Tes un código promocional?" para validar o teu cupón. Unha vez trocado, o seu valor restarase do importe total da túa compra.

É seguro mercar en liña? Os meus datos están protexidos?

Garantimos que cada unha das transaccións realizadas na nosa web é 100% segura. Todas as operacións que impliquen a transmisión de datos persoais ou bancarios realízanse mediante un entorno seguro. Usamos un servidor baseado na tecnoloxía de seguridade estándar SSL (Secure Socked Layer). Toda a información que nos transmites viaxa cifrada pola rede.

Asimismo, los datos sobre tu tarjeta de crédito no quedan registrados en ninguna base de datos sino que van directamente al TPV (Terminal Punto de Venta) del Banco.

Como podo comprobar que o meu pedido foi creado correctamente?

Cada vez que recibimos un pedido, enviamos un correo electrónico de confirmación con toda a información do seu pedido (número de pedido, data de entrega estimada, información completa de entrega, produtos comprados, unidades, prezos, pago total) nun prazo de 24 horas desde a recepción deste. Se non recibe o documento, comprobe o cartafol de spam. Tamén podes descargalo no teu historial de pedidos na túa conta de cliente no sitio web.

Así mesmo, unha vez que teñamos confirmado o pedido e o pago, porémonos en contacto contigo para comprobar que todos os datos foron recollidos correctamente e que os produtos seleccionados son correctos, mediante unha chamada ou chamada de confort.

Como podo modificar un pedido?

Se o seu pedido aínda non foi procesado e desexa modificalo, póñase en contacto connosco.

Se queres engadir produtos ao teu pedido e xa foi enviado, fai un novo pedido con eses artigos.

Os gastos de envío son gratuítos?

Si, todos os produtos da nosa tenda en liña teñen envío gratuíto.

Cando recibirei o meu pedido?

O prazo máximo de entrega será de cinco días hábiles desde a recepción do pedido. Os pedidos realizados en festivos locais (Comunidade de Madrid e Comunidade Valenciana), festivos nacionais ou fins de semana, prepararanse o día hábil seguinte desde a súa recepción.

Que pasa se non estou na casa no momento da entrega?

Isto non debería suceder, xa que a nosa axencia de transportes porase en contacto contigo para acordar o día e a hora da entrega.

Fai entregas a Canarias, Baleares, Ceuta e Melilla?

Non, a zona de envío actual é a España peninsular, polo que estas rexións están excluídas. Se está situado nunha zona non cuberta, podes contactar connosco para buscar o distribuidor máis próximo.

Que inclúe a instalación?

En New Pol ofrecémosche un servizo de entrega dentro do teu domicilio, conexión e instalación básica do dispositivo sen custo adicional. Esta instalación non inclúe a realización de grandes traballos de ningún tipo como albanelería, carpintería, pintura, fontanería, gas e/ou electricidade.

Quitas o aparello vello?

Sempre que o desexe e indique no pedido no campo de notas ou cando lle chamemos por teléfono para confirmar o seu pedido, tamén se realizará o servizo de retirada do seu antigo electrodoméstico sen custo adicional.

Usas guindastres se as necesitas durante a entrega?

Non, non se realizarán entregas que requiran necesidades especiais por parte do transporte (como a necesidade de utilizar guindastres, poleas, etc.) e que non estean incluídas en “entrega estándar”. Se é necesario, póñase en contacto connosco para indicarlle a mellor solución que se adapte ás súas necesidades.

Que podo facer se o meu electrodoméstico que comprou deixou de funcionar?

No caso de que o dispositivo deixe de funcionar nos primeiros 10 días naturais posteriores á entrega, deberá escribir a info@newpol.es facilitando toda a información posible, para poder tramitar o cambio por un novo ou, se o prefires, devolver o diñeiro.

Como podo facer unha devolución?

Para xestionar a súa devolución, póñase en contacto connosco en info@newpol.es aportando toda a información e documentación posible para que poidamos analizar o seu caso. Responderemos canto antes.

Como podo cambiar a información da miña factura ou factura como empresa?

As opcións de facturación están dispoñibles mentres pagas. En caso de erro, ou se é necesario realizar algún cambio, póñase en contacto connosco en info@newpol.es

Lavadoras:

Por que a temperatura da miña lavadora cambia por si mesma?

A lavadora ten indicadores LED no panel de control. Estes indicadores teñen unha dobre función:

  • Fase 1: os indicadores LED mostrarán a temperatura seleccionada. Ao principio, cando se seleccionan o programa e a temperatura escollidos, estes indicadores situaranse na opción de temperatura desexada.
  • Fase 2: Unha vez iniciado o ciclo de lavado, os indicadores LED indicarán a fase do ciclo de lavado na que se atopa o programa desexado.

Por que a miña roupa non sae limpa?

Se usas deterxente líquido, é posible que esteas a usar demasiado. Intente reducir a dose. Se usas deterxente en po, asegúrate de usar unha temperatura mínima de 30º para que se disolva por completo.  

Outro factor moi importante é que comprobes que estás utilizando o programa de lavado correcto. Podes atopar a táboa de programas no manual da túa lavadora. Para roupa moi sucia adoita ser recomendable utilizar programas de algodón entre 30 e 60º ou o programa ECO 40-60º. Tamén é recomendable utilizar o prelavado para eliminar todo tipo de sucidade.

Se a roupa ten manchas, é recomendable tratalas antes de metela na lavadora cun deterxente específico para elas.

Por que a miña roupa sae tan mollada?

Quizais non esteas a usar a velocidade de xiro correcta. Se usas unha velocidade de centrifugado baixa, a túa roupa sairá con moita humidade. Por outra banda, se o aumentas, a túa roupa sairá menos húmida.

Teña en conta que cando selecciona un programa, a velocidade máxima de centrifugado seleccionase automaticamente. Para axustar, prema o botón de velocidade de xiro ata que se mostre a velocidade desexada. 

Lembra non sobrecargar a lavadora para obter resultados óptimos.

Por que o ciclo de lavado non dura exactamente o tempo que indica na táboa de programas?

A duración dos programas pode variar dependendo da cantidade de roupa e deterxente que se utilice. Por iso, é recomendable ler as instrucións do deterxente para non usar demasiado e para que a lavadora non teña que dedicar tempo extra a aclarar. Tamén é importante ter en conta os kg de carga dependendo do programa seleccionado. Podes atopar esta información na táboa de programas do manual da túa lavadora.

Por que aparece un código de erro na miña lavadora?

A lavadora está equipada cun sistema de detección de fallos integrado, que se indica mediante unha combinación de luces de operación de lavado intermitentes. Abaixo amósanse os códigos de erro máis comúns.

Por que non se pon en marcha a miña lavadora?

Asegúrese de que a lavadora estea enchufada correctamente e de que a porta da lavadora estea ben pechada. Comprobe que o selector de programas non estea na posición "parada".  Se o problema persiste, podes contactar connosco por teléfono a 913 20 63 98 ou por correo electrónico en info@newpol.es

Por que a miña lavadora fai tanto ruído e vibra?

Asegúrese de que a lavadora teña un pouco de espazo entre os mobles e a parede xa que ao xirar, a lavadora adoita moverse lixeiramente e pode entrar en contacto cos mobles. Comprobe tamén que as patas estean ben axustadas en altura e que a lavadora estea recta. Comprobe tamén que se retiraron os parafusos de transporte da parte traseira. Outro posible problema pode ser a carga do bidón, tanto se cargaches pouca ou demasiada roupa. Se o problema persiste, podes contactar connosco por teléfono a 913 20 63 98 ou por correo electrónico en info@newpol.es

Secadores:

Por que a roupa segue a saír mollada?

Comproba que o programa escollido e a carga introducida son correctos. Ten en conta que se lle engadiches roupa moi grande ou de tecidos moi diferentes, é posible que non estean completamente secas. Comprobe que a superficie do filtro de pelusas e do intercambiador de calor non estean obstruídos e que o sensor de humidade estea limpo.

Por que parpadea ou acende o símbolo de aviso do depósito de auga?

Posiblemente o depósito de auga estea cheo ou a mangueira de drenaxe estea torcida. Se o símbolo de aviso aínda aparece despois de baleirar o depósito e revisar a mangueira, podes contactar connosco por teléfono no 913 20 63 98 ou por correo electrónico en info@newpol.es

Por que parpadea o símbolo de aviso de limpeza do filtro?

Indica que o filtro e o caixón de pelusa están sucios. Procede a limpalo con auga morna. Se o símbolo de aviso aínda aparece despois de limpalos, podes contactar connosco por teléfono en 913 20 63 98 ou por correo electrónico en info@newpol.es

Por que aparece un código de erro na miña secadora?

A secadora está equipada cun sistema de detección de fallos integrado, indicado por unha combinación de luces de funcionamento intermitentes. Abaixo amósanse os códigos de erro máis comúns.

É normal que a miña roupa saia moi engurrada?

Lembra sempre seleccionar a temperatura de secado que corresponda á prenda inserida e cargar correctamente o bidón, xa que canto máis alta sexa a temperatura de secado e máis cheo o bidón, máis engurrada estará a túa roupa.

Lavalouza:

Por que o meu lavalouza desprende mal cheiro?

Se non usas o lavalouzas con moita frecuencia ou deixas os utensilios e os pratos sucios durante un tempo, os restos de comida poden estar a provocar o mal cheiro.

Para evitar malos cheiros e prolongar a vida útil do lavalouzas, limpa as juntas e o interior cun pano húmido para eliminar os residuos acumulados ou os obxectos estraños. Tamén é recomendable limpar regularmente os filtros e os brazos pulverizadores. Para extraer e limpar o conxunto do filtro, xirao no sentido contrario ás agullas do reloxo e retíreo levantándoo cara arriba. Enxágüe o filtro con abundante auga ata que estea libre de residuos. Montar de novo os filtros na súa posición orixinal. 

Asegúrese de que os brazos aspersores non estean obstruídos e de que non quedan restos de alimentos nin obxectos estraños pegados a eles. Se hai un atasco, retire os brazos pulverizadores e límpaos baixo a auga. Para retirar o brazo pulverizador superior, afrouxa a porca que o mantén en posición xirándoa no sentido horario e tirando cara abaixo. Asegúrese de que a porca estea perfectamente apertada cando substitúa o brazo pulverizador superior.

Por que non comeza o ciclo de lavado?

Comprobe que o lavalouzas estea enchufado correctamente, que a entrada de auga estea aberta e que a porta estea correctamente pechada. Comprobe que o tubo de entrada de auga e os filtros non estean obstruídos. Se o problema persiste, podes contactar connosco por teléfono a 913 20 63 98 ou por correo electrónico en info@newpol.es

Por que queda auga dentro do lavalouzas?

Posiblemente o tubo de drenaxe ou os filtros estean obstruídos. Limpar todo correctamente e tentar iniciar o ciclo de lavado de novo. Se o problema persiste, podes contactar connosco por teléfono al 913 20 63 98 ou por correo electrónico en info@newpol.es

Por que escoito batidos durante o ciclo de lavado?

O brazo pulverizador está golpeando os pratos da cesta inferior. Move ou elimina os elementos que bloquean o brazo.

Por que a comida queda nos pratos e cubertos?

Isto pode deberse a que os pratos e os cubertos non se colocaron correctamente no interior. Procura non amorealas nin sobrecargar as cestas, deste xeito o lavado será moito máis eficiente. Comprobe tamén que os brazos aspersores e os filtros non estean obstruídos. Asegúrate de usar a cantidade correcta de deterxente e o programa de lavado correcto. Podes atopar a táboa de programas no manual do teu lavalouzas.

Por que aparecen manchas esbrancuxadas nos pratos e cubertos?

Asegúrese de que a dosificación do abrillantador e/ou o suavizante de auga non estean demasiado baixos. Se vives nunha zona onde hai un alto nivel de dureza da auga, o nivel de suavizante e sal aumenta. Comprobe que a tapa do compartimento de sal estea ben colocada.

Por que aparece un código de erro no meu lavalouzas?

O lavalouza está equipado cun sistema de detección de avarías incorporado, indicado por unha combinación de luces de funcionamento intermitentes. Consulte o manual do seu lavalouza para obter máis información.

Cando e como engadir sal e abrillantador no lavalouzas?

Se o teu lavalouzas é electrónico, aparecerá un sinal na pantalla que indica que hai que encher. Se non tes pantalla, terás que mirar a cor do indicador óptico de nivel situado xunto ao depósito do deterxente. Para recargar o líquido de abrillantador, só tes que encher o depósito. Para encher o sal hai que retirar o cesto inferior. No lado das láminas atoparás o tanque. 

Despois de encher os depósitos, inicie un ciclo de lavado curto coa lavalouza baleira. Despois podes seguir usándoo normalmente. Para máis información podes ler o noso blog no que falamos deste tema.

Teño que lavar a louza antes de poñelas no lavalouzas?

Non hai necesidade. É certo que debemos retirar os anacos de comida antes de poñer o prato no lavalouzas; Podes usar unha servilleta usada ou servirte cun garfo, pero non é necesario mollalo antes en auga e, moito menos, limpalo cunha almofada.

Por que non se disolve a pastilla de deterxente?

Posiblemente sexa porque o programa de lavado que escolleches non é o máis axeitado. En xeral, os programas rápidos lavan a menor temperatura, polo que non é recomendable utilizar tabletas con estes programas. Neste caso é preferible utilizar deterxente líquido.

Frigoríficos e conxeladores:

Canto tempo teño que esperar para conectar un frigorífico recén instalado?

Unha vez que teñas a neveira instalada, terás que esperar entre 6 e 8 horas. Isto é para que os gases refrixerantes atopados no seu interior teñan tempo de volver á súa posición inicial despois de ser desprazados durante o transporte.

Cal é a temperatura adecuada para o frigorífico e o conxelador?

Para a neveira é recomendable fixar a temperatura entre 2 e 6º e para o conxelador -18º.

Como podo cambiar a dirección das portas?

En New Pol temos varios modelos nos que é posible cambiar o sentido de apertura das portas. Para iso, deberá poñerse en contacto co servizo técnico no 910 970 221. Este cambio non está incluído no prezo do produto.

Por que fai ruído a neveira ou o conxelador?

O gas de refrixeración que circula polo circuíto de refrixeración pode facer un pouco de ruído (son de burbullas) mesmo cando o compresor non funciona. Non te preocupes, é normal. Se escoita outro tipo de ruído, comprobe que o dispositivo estea ben nivelado, que non hai nada na parte traseira do mesmo ou que no interior choquen obxectos entre si.

Que é Maxi Fresh e como limpalo?

A tecnoloxía Maxi Fresh Preserver elimina o gas etileno e maximiza a vida útil dos alimentos frescos, especialmente os vexetais verdes. Tamén axuda a bloquear os malos cheiros. 

Para limpalo correctamente é tan sinxelo como lavalo cun pouco de auga morna e deixalo secar ao sol durante 24 horas.

Por que hai auga no fondo da neveira?

Comprobe que o orificio de drenaxe non estea obstruído. Se é así, proceda a limpalo.

Fornos:

Como evitar os cheiros do forno entre usos?

Aconséllase limpar o forno despois de cada uso para evitar que os cheiros penetren nel. Tamén podes poñer o forno a máxima potencia durante un ou dous minutos cunha cunca de auga e unhas pingas de limón dentro.

Como limpar o forno?

Use sempre produtos de limpeza líquidos ou cremosos que non conteñan partículas. Non use cremas cáusticas (corrosivas), po de limpeza abrasivo, fregados de aluminio duros ou ferramentas duras, xa que poden danar as superficies do forno.

Para o exterior, un pano húmido está ben. Se hai graxa, podes usar un pouco de xabón. Despois límpao cun pano seco. Se o teu forno é de vidro, podes usar un limpacristais para que pareza novo. Se é de aceiro inoxidable, é recomendable utilizar produtos específicos para este tipo de superficies. Non limpe o aceiro se aínda está quente despois da cocción.

Para a limpeza de interiores, podes usar produtos de limpeza quentes e fríos. Siga sempre as recomendacións que atopará no produto. Teña en conta que o interior dos fornos esmaltados limpa mellor cando o forno está quente.

Para os fornos que incorporan a función de limpeza a vapor, tería que activar esta función. Pon o forno en modo estático a 90 °C para usar VapClean. Verter de 200 a 250 ml de auga na bandexa situada na base do forno. Inicie o forno e VapClean tardará entre 30 e 60 minutos en preparalo para facilitar a súa limpeza. Unha vez pasado ese tempo, limpamos o interior do forno cun pano.

Por que a comida non se cociña uniformemente?

Comproba que se seguen as temperaturas recomendadas e as posicións dos estantes.

Non abras a porta con frecuencia a menos que necesites darlle a volta á comida que estás a cociñar. Se abres a porta con frecuencia, perderás moita calor, o que pode afectar ao resultado final da comida.

Encimeras:

Como limpar a vitrocerámica?

Apague e deixe arrefriar antes de limpalo.

Use produtos de limpeza líquidos ou cremosos que non conteñan partículas. Non use cremas cáusticas (corrosivas), po de limpeza abrasivo, fregados de aluminio duros ou ferramentas duras, xa que poden danar as superficies da cociña. Podes complementar estes produtos co uso dunha espátula ou rasqueta para eliminar calquera residuo que quedou pegado. Lembra sempre enxágüe a encimera cun pano húmido e despois sécala cun pano.

Como limpar a placa de indución?

As placas de indución caracterízanse pola súa fácil limpeza xa que ao non quenta a superficie, a sucidade non se adhire tanto. Use produtos de limpeza líquidos ou cremosos que non conteñan partículas. Non use cremas cáusticas (corrosivas), po de limpeza abrasivo, fregados de aluminio duros ou ferramentas duras, xa que poden danar as superficies da cociña.

Como limpar a placa de gas?

É importante limpar regularmente os queimadores/estufas xa que se acumula moita sucidade. Ademais, hai que prestar moita atención aos orificios de paso do gas, xa que se estes están sucios, a chama pode non ser uniforme porque pode haber unha obstrución ao seu paso. Asegúrate tamén de limpar a fondo os botóns ou botóns de control para que non se acumule sucidade e poidan seguir xirando correctamente.

Para limpalo correctamente, asegúrate de mercar un produto específico para este tipo de encimeras e le atentamente as súas instrucións de uso.

Por que a placa vitrocerámica ou de indución se apaga cando está en uso?

Se a placa de cociña apágase cando está en uso e aparece a letra "F", significa que os controis están mollados ou hai algún obxecto neles. Outro motivo é que unha das zonas de cocción estivo acesa durante moito tempo e está desactivada por seguridade. Podes usalo de novo acendendo de novo.

Por que as cacerolas ou as placas de indución fan ruído durante o uso?

Este son prodúcese debido á transferencia de enerxía da placa á cociña. Isto é normal. Non hai risco, nin para o mostrador nin para os utensilios de cociña.

Por que se ilumina unha "U" na pantalla da placa de indución?

Non hai cazola na zona de cocción ou a que hai non é adecuada.

Por que a miña placa de gas fai ruído cando se apaga?

Isto débese a que os queimadores alcanzan temperaturas moi altas e poden expandirse. Ao arrefriar, os elementos contraen de novo para volver ao seu estado natural e é nese momento cando se pode producir algún tipo de ruído. Este proceso é totalmente normal, polo que non debes preocuparte.

Que tipo de gas se usa nas placas de gas?

As nosas placas de gas están habilitadas para gas GLP e gas natural. Tamén inclúe kit de conversión.

Termos:

Como limpar e manter o termo?

Desconecte sempre o quentador de auga da rede eléctrica antes de manipulalo. Quererá evitar a acumulación de sedimentos e cal na parte inferior do quentador de auga. Drene o quentador de auga regularmente.

Por que tarda tanto en saír auga quente?

Pode que se formase cal sobre a resistencia. Contacte con soporte técnico. Tamén é posible que a tensión sexa baixa. Use un regulador de tensión adecuado.

Necesitas máis axuda?

Se non atopaches a solución ao teu problema, podes contactar connosco por teléfono, correo electrónico ou cubrindo o formulario de contacto. Atoparás toda a información premendo no seguinte botón:

New Pol

Telf: 913 20 63 98

Email: info@newpol.es

Asistencia técnica oficial en España: 

Telf: 910 970 221

Asistencia técnica oficial en Portugal: 

Telf: (+351) 220 280 290 

This store asks you to accept cookies for performance, social media and advertising purposes. Social media and advertising cookies of third parties are used to offer you social media functionalities and personalized ads. Do you accept these cookies and the processing of personal data involved?

Necessary cookies
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Cookie name Provider Purpose Expiry
PrestaShop-# newpol.es This cookie helps keep user sessions open while they are visiting a website, and help them make orders and many more operations such as: cookie add date, selected language, used currency, last product category visited, last seen products, client identification, name, first name, encrypted password, email linked to the account, shopping cart identification. 480 hours
Statistic cookies
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Cookie name Provider Purpose Expiry
collect Google It is used to send data to Google Analytics about the visitor's device and its behavior. Track the visitor across devices and marketing channels. Session
r/collect Google It is used to send data to Google Analytics about the visitor's device and its behavior. Track the visitor across devices and marketing channels. Session
_ga Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 2 years
_gat Google Used by Google Analytics to throttle request rate 1 day
_gd# Google This is a Google Analytics Session cookie used to generate statistical data on how you use the website which is removed when you quit your browser. Session
_gid Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 1 day
Content not available