SERVEI TÈCNIC
New Pol fabrica els seus productes en una de les plantes més grans i modernes d'Europa on es presta més atenció als detalls i passen per una sèrie de profunds i amplis controls de qualitat.
A New Pol estem plenament convençuts de la qualitat i durabilitat dels nostres aparells i volem que vostè estigui satisfet amb el seu nou electrodomèstic. Per això, el vostre aparell està cobert durant tres anys per la nostra garantia estàndard.
Si tot i així, vostè es troba en una situació en què l'aparell no funcioni correctament, New Pol compta amb una de les xarxes d'assistència tècnica més grans en territori espanyol. Vostè pot trucar en qualsevol moment al nostre servei tècnic, els quals intentaran ajudar-lo de la millor i més ràpida forma possible.
ASSISTÈNCIA TÈCNICA OFICIAL A ESPANYA
910 970 221
Horari: 09:00-18:00h
ASSISTÈNCIA TÈCNICA OFICIAL A PORTUGAL
(+351) 220 280 290
Horari: 09:00-18:00h
GARANTIA
Vostè ha comprat un aparell de gran qualitat de la marca New Pol. El seu nou aparell ha estat fabricat amb la major atenció en una de les línies de producció més grans i modernes d'Europa i ha passat per múltiples controls de qualitat.
En cas d'avaria, aquest aparell està cobert per una àmplia garantia i amb una simple trucada es pot posar en contacte amb la xarxa oficial de servei tècnic.
Durant un període de tres anys (aplicable a tots els electrodomèstics nous adquirits a partir del 01-01-2022) després de la data de compra (tiquet de compra o factura imprescindibles) aquesta garantia cobreix desplaçaments, mà d'obra i peces per a la reparació del aparell, segons les condicions especificades en aquest document.
A New Pol volem que estigui satisfet amb el nou electrodomèstic. Per evitar que es produeixin danys a l'aparell, us recomanem llegir detingudament el manual d'instruccions i els consells per a la correcta instal·lació i posada en marxa.
EXCLUSIÓ DE GARANTIA
• Avaries produïdes per cop, caiguda o qualsevol altra causa de força major.
• Esmalts, niquelats, cromats, oxidacions o altres tipus de peces que no afectin el funcionament intern de l'electrodomèstic (peces o components estètics).
• Desgasts per ús, corrosió i oxidació ja sigui causada pel mal ús o desgast de l'electrodomèstic o accelerats per circumstàncies ambientals o climàtiques no propícies, sorra, pols o notòriament inadequades.
• Avaries produïdes com a conseqüència dús anormal, negligent o inadequat de lelectrodomèstic o per qualsevol tipus dorigen extern.
• Responsabilitats civils de qualsevol naturalesa.
• Danys provocats a l'electrodomèstic, sempre que aquests no hagin estat motivats per una avaria interna de funcionament.
• Manteniment o conservació de l'electrodomèstic: Neteja de filtres, revisions periòdiques ajustos i greixatges. Els costos originats per danys, defectes o avaries produïdes com a conseqüència de la instal·lació incorrecta de l'equip, arranjaments, reparacions, modificacions, desarmament de la instal·lació de l'electrodomèstic per un tècnic no autoritzat per New Pol - SAT Oficial, o com a resultat de l'incompliment manifest de les instruccions dús i manteniment del fabricant, així com ventilació inadequada, modificacions inadequades o utilització de peces de recanvi no originals.
• Les avaries que tinguin l'origen o siguin conseqüència directa o indirecta de fenòmens de la naturalesa o meteorològics de caràcter extraordinari o catastròfic (inundacions, fenòmens o moviments sísmics, huracans, tempestes).
• Equips que es facin servir per a ús industrial o fins comercials.
• Electrodomèstics amb factura il·legible o modificada.
• La garantia queda sense efecte, en cas de rebuig de reparació no coberts per garantia durant el període daquesta o per falta de pagament al Servei tècnic.
Descarrega els manuals d'instruccions i documentació del teu electrodomèstic
Has perdut el manual del teu electrodomèstic? o, no recordes el seu etiquetatge energètic? Escriu el model del teu producte al cercador que trobaràs a continuació. Si no estigués disponible, pots posar-te en contacte amb nosaltres i sol·licitar-ho.
On puc trobar el model del meu electrodomèstic?
Podeu trobar el model a l'etiqueta del producte. Aquesta pot estar situada a la part davantera, del darrere oa l'interior de l'electrodomèstic. Per fer-t'ho més senzill, consulta la guia següent seleccionant la categoria de producte.
Podeu trobar l'etiqueta a la part posterior de la rentadora. També pots veure el model al panell de la mateixa.
Pots trobar l'etiqueta a l'ull de la teva assecadora. Per això, obre la porta de la mateixa.
Podeu trobar l'etiqueta al lateral interior de la porta del rentaplats.
Podeu trobar l'etiqueta a la paret interior del vostre frigorífic o congelador. Si no està en alguna zona visible prova a treure'n algun dels calaixos.
Podeu trobar l'etiqueta al lateral interior de forn.
Preguntes freqüents
Generals:
Has de contactar amb el servei tècnic al número 910 970 221, ells t'indicaran com cal procedir.
Tots els electrodomèstics nous adquirits a partir de l'01-01-2022 tenen una garantia de 3 anys. Aquesta garantia cobreix desplaçaments, mà dobra i peces per a la reparació de laparell, segons les condicions especificades en aquest document (tiquet de compra o factura imprescindibles).
- Avaries produïdes per cop, caiguda o qualsevol altra causa de força major.
- Esmalts, niquelats, cromats, oxidacions o altres tipus de peces que no afectin el funcionament intern de l'aparell (peces o components estètics).
- Desgasts per ús, corrosió i oxidació ja sigui causada pel mal ús o desgast de l'aparell o accelerats per circumstàncies ambientals o climàtiques no propícies, sorra, pols o notòriament inadequades.
- Avaries produïdes com a conseqüència dús anormal, negligent o inadequat de laparell o per qualsevol tipus dorigen extern.
- Responsabilitats civils de qualsevol naturalesa.
- Danys provocats a l'aparell, sempre que aquests no hagin estat motivats per una avaria interna de funcionament.
- Manteniment o conservació de laparell: Neteja de filtres, revisions periòdiques ajustos i greixatges. Els costos originats per danys, defectes o avaries produïdes com a conseqüència de la instal·lació incorrecta de l'equip, arranjaments, reparacions, modificacions, desarmament de la instal·lació de l'aparell per un tècnic no autoritzat per New Pol - SAT Oficial, o com a resultat de l'incompliment manifest de instruccions d'ús i manteniment del fabricant, així com ventilació inadequada, modificacions inadequades o utilització de peces de recanvi no originals.
- Les avaries que tinguin l'origen o siguin conseqüència directa o indirecta de fenòmens de la naturalesa o meteorològics de caràcter extraordinari o catastròfic (inundacions, fenòmens o moviments sísmics, huracans, tempestes).
- Equips que es facin servir per a ús industrial o fins comercials.
- Aparells amb factura il·legible o modificada.
- Les garanties queden sense efecte, en cas de rebuig de reparació no coberts per garantia durant el període d'aquesta o per manca de pagament al Servei tècnic.
Pots posar-te en contacte amb nosaltres via telefònica al 913 20 63 98 o via email a info@newpol.es
Estem a la teva disposició de dilluns a dijous des de les 09:00 fins a les 17:00 hi divendres de 09:00 a 14:00 h via telefònica al 913 20 63 98 o via email a info@newpol.es
Comandes en línia:
Sí, pots adquirir-los a qualsevol dels establiments de venda de New Pol.
- Selecciona el producte i les unitats desitjades i afegeix-lo a la cistella.
- Abans de continuar, assegureu-vos que el contingut de la cistella és el correcte. Podeu corregir, canviar o anul·lar els productes seleccionats. També és possible revisar els impostos i les despeses d'enviament en aquesta mateixa finestra.
- Un cop ho hagis revisat tot, prem l'opció de "passar per caixa" i "continuar". Si ja estàs registrat a la nostra web, inicia sessió per continuar amb la compra. En cas contrari, haureu de crear un compte nou, indicant un correu electrònic, contrasenya, dades personals, adreça d'enviament i facturació. Posteriorment, caldrà acceptar les Condicions de Compra marcant aquesta casella. Com a darrer pas, hauràs de seleccionar la forma de pagament i seràs redirigit a la passarel·la de pagaments. Un cop realitzat tot el procés, rebràs un correu de confirmació de la compra realitzada.
Posa't en contacte amb nosaltres perquè et puguem guiar per finalitzar la teva comanda. Pots fer-ho via telefònica al 913 20 63 98 o via email a info@newpol.es
Actualment podeu pagar amb targeta de crèdit o dèbit (VISA i MASTERCARD) i BIZUM.
Durant el procés de compra apareixerà un apartat anomenat “Tens un codi promocional?” per validar el teu cupó. Un cop bescanviat, se'n restarà el valor a la quantitat total de la teva compra.
Et garantim que cadascuna de les transaccions realitzades a la nostra web és 100% segura. Totes les operacions que impliquen la transmissió de dades personals o bancàries es fan utilitzant un entorn segur. Utilitzem un servidor basat en la tecnologia de seguretat estàndard SSL (Secure Socked Layer). Tota la informació que ens transmetis viatja xifrada a través de la xarxa.
Així mateix, les dades sobre la teva targeta de crèdit no queden registrades a cap base de dades sinó que van directament al TPV (Terminal Punt de Venda) del Banc.
Cada cop que rebem una comanda, enviem un email de confirmació amb totes les dades de la teva comanda (número de comanda, data estimada de lliurament, dades completes de lliurament, productes comprats, unitats, preus, total pagament) en el termini de 24 hores des de la recepció. En cas de no rebre el document, revisa la safata d'spam. També podràs descarregar-lo al teu historial de comandes al teu compte de client a la pàgina web.
Així mateix, un cop tinguem la comanda i el pagament confirmat ens posarem en contacte amb vostè per comprovar que totes les dades han estat recollides correctament i que els productes seleccionats són els correctes, a través d'una trucada o comfort call.
Si encara no s'ha processat la teva comanda i desitges modificar-ho, contacta amb nosaltres.
Si vols afegir productes a la teva comanda i ja ha estat enviat, fes una nova comanda amb aquests articles.
Sí, tots els productes de la nostra botiga en línia tenen enviament gratuït.
El termini màxim de lliurament serà de cinc dies hàbils des de la recepció de la comanda. Les comandes realitzades en dia festiu local (Comunitat de Madrid i Comunitat Valenciana), festius nacionals o caps de setmana, es prepararan el dia hàbil següent des de la recepció.
Això no hauria de passar, ja que la nostra agència de transport es posarà en contacte amb tu per acordar el dia i hora de lliurament.
No, la zona d'enviament actual és Espanya peninsular, i per això queden excloses aquestes regions. Si us trobeu en una zona no contemplada podeu consultar-nos pel distribuïdor més proper.
A New Pol posem a la teva disposició un servei de lliurament dins del teu domicili, connexió i instal·lació bàsica de l'aparell sense cap cost addicional. Aquesta instal·lació no inclou la realització d'obra major de cap tipus com a paleta, fusteria, pintura, fontaneria, gas i/o electricitat.
Sempre que ho desitgis i ho indiquis a la comanda al camp de notes o quan et truquem per telèfon per confirmar la teva comanda, el servei de retirada del teu antic electrodomèstic també serà efectuat sense cost addicional.
No, no es realitzaran lliuraments que requereixin necessitats especials per part del transport (com per exemple la necessitat d'ús de grues, politges, etc.) i que no estiguin contemplades en “lliurament estàndard”. En cas de ser necessàries contacta amb nosaltres per indicar-te la millor solució que s'adapti a les teves necessitats.
En cas que l'aparell deixi de funcionar durant els primers 10 dies naturals després del lliurament ha d'escriure a info@newpol.es aportant tota la informació possible, per poder tramitar el canvi per un de nou o si ho prefereixes realitzar la devolució dels diners.
Per poder gestionar la teva devolució, posa't en contacte amb nosaltres a info@newpol.es aportant tota la informació i documentació que et sigui possible perquè puguem analitzar el teu cas. Respondrem el més aviat possible.
Les opcions de facturació estan disponibles mentre trameses la comanda. En cas d'error, o sigui necessari algun canvi, posa't en contacte amb nosaltres a info@newpol.es
Rentadores:
La rentadora compta amb uns indicadors led al panell de comandaments. Aquests indicadors tenen una doble funció:
- Fase 1: Els indicadors led mostraran la temperatura seleccionada. A l'inici, quan es fa la selecció del programa escollit i temperatura, aquests indicadors es posicionaran a l'opció de temperatura desitjada.
- Fase 2: Un cop comenci el cicle de rentat els indicadors led mostraran la fase del cicle de rentat en què es troba el programa desitjat.
Si uses detergent líquid, és possible que estiguis utilitzant molta quantitat. Prova de reduir la dosi. En cas d'usar detergent en pols, assegureu-vos d'usar una temperatura mínima de 30 º perquè aquest es dissolgui completament.
Un altre factor molt important és que comprovis que estàs usant el programa adequat de rentat. Al manual de la teva rentadora pots trobar la taula de programes. Per a peces molt brutes sol ser recomanable utilitzar programes de cotó entre 30 i 60 º o el programa ECO 40-60 º. També és recomanable fer servir prerentat per eliminar tot tipus de brutícia.
En cas que la teva roba tingui taques, és recomanable tractar-les abans de ficar les peces a la rentadora amb un detergent específic per a les mateixes.
Potser no utilitzeu la velocitat de centrifugat correcta. Si utilitzes una velocitat baixa de centrifugat, la roba et sortirà amb molta humitat. En canvi, si l'augmentes aconseguiràs que la teva roba surti menys humida.
Tingues en compte que quan selecciones un programa, se selecciona automàticament la velocitat màxima de centrifugat. Per ajustar-la, premeu el botó de velocitat de centrifugat fins que es mostri la velocitat desitjada.
Recordeu no sobrecarregar la rentadora per obtenir resultats òptims.
La durada dels programes pot variar en funció de la quantitat de roba i detergent emprat. Per això, és recomanable llegir les instruccions del detergent per no utilitzar quantitat de més i que d'aquesta manera, la rentadora no hagi de fer servir temps extra a l'esbandida. També és important tenir en compte els kg de càrrega segons el programa seleccionat. Podeu trobar aquesta informació a la taula de programes del manual de la vostra rentadora.
La rentadora està equipada amb un sistema integrat de detecció de fallades, que s'indiquen mitjançant una combinació de llums d'operació de rentat parpellejants. A continuació es mostren els codis derror més comuns.
Assegureu-vos que la rentadora estigui correctament endollada i que la porta estigui ben tancada. Comproveu que el selector de programes no estigui en posició de parada. Si el problema persisteix, pots posar-te en contacte amb nosaltres via telefònica al 913 20 63 98 o via email a info@newpol.es
Assegureu-vos que la rentadora tingui una mica d'espai entre els mobles i la paret ja que en centrifugar, la rentadora sol moure's lleument i és possible que entri en contacte amb aquests. Revisa també que les potes estiguin ben regulades en alçada i que la rentadora estigui recta. Revisa també que s'hagin tret els perns del transport a la part del darrere. Un altre possible problema pot ser la càrrega del tambor, tant si heu ficat poca roba com si heu ficat massa. Si el problema persisteix, pots posar-te en contacte amb nosaltres via telefònica al 913 20 63 98 o via email a info@newpol.es
Assecadores:
Comproveu que el programa escollit i la càrrega introduïda és la correcta. Tingues en compte que si has introduït peces molt grans o de teixits molt diversos, és possible que no quedin del tot seques. Reviseu que la superfície del filtre de borrissol i l'intercanviador de calor no estiguin obstruïts i que el sensor d'humitat estigui net.
Possiblement el dipòsit d'aigua és ple o la mànega de desguàs està torçada. Si després de buidar el dipòsit i revisar la mànega segueix apareixent el símbol d'advertència, pots posar-te en contacte amb nosaltres via telefònica al 913 20 63 98 o via email a info@newpol.es
Indica que el filtre i calaix de borrissols està brut. Procedeix a netejar-lo amb aigua tèbia. Si després de netejar-los segueix apareixent el símbol d'advertència, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres via telefònica al 913 20 63 98 o via email a info@newpol.es
L'assecadora està equipada amb un sistema de detecció d'error incorporat, indicat per una combinació de llums de funcionament intermitents. A continuació es mostren els codis derror més comuns.
Recordeu-vos sempre de seleccionar la temperatura d'assecatge que correspongui a la peça introduïda i de carregar correctament el tambor, ja que, com més alta sigui la temperatura d'assecat i més ple estigui el tambor, més arrugada sortirà la teva roba.
Rentaplats:
Si no utilitzes el rentaplats amb molta freqüència o deixes utensilis i vaixella bruta a l'interior durant un temps, les restes de menjar poden ser els causants de la mala olor.
Per evitar males olors i perllongar la vida útil del rentaplats, neteja les juntes i l'interior amb un drap humit per eliminar qualsevol tipus de residu o objecte estrany acumulat. També és recomanable netejar els filtres i els braços polvoritzadors regularment. Per extreure i netejar el conjunt de filtres, gira'l en sentit contrari a les agulles del rellotge i extreu-lo aixecant-lo cap amunt. Aclareix el filtre amb aigua abundant fins que quedi lliure de residus. Torna a muntar els filtres a la posició original.
Assegureu-vos que els braços aspersors no estiguin obstruïts i que no hi hagi residus de menjar o objectes estranys enganxats. Si hi ha un embús, retira els braços aspersors i neteja'ls sota l'aigua. Per extreure el braç aspersor superior, afluixa la femella que el manté en la seva posició girant-la en el sentit de les agulles del rellotge i estirant-la cap avall. Assegureu-vos que la femella estigui perfectament atapeïda quan torneu a col·locar el braç aspersor superior.
Comproveu que el rentaplats estigui ben endollat, que l'entrada d'aigua estigui oberta i que la porta estigui tancada correctament. Reviseu que el tub d'entrada d'aigua i filtres no estiguin obstruïts. Si el problema persisteix, pots posar-te en contacte amb nosaltres via telefònica al 913 20 63 98 o via email a info@newpol.es
Possiblement el tub de desguàs o els filtres estiguin obstruïts. Neteja-ho tot correctament i prova a iniciar el cicle de rentat de nou. Si el problema persisteix, pots posar-te en contacte amb nosaltres via telefònica al 913 20 63 98 o via email a info@newpol.es
El braç ruixador està colpejant els plats de la cistella inferior. Mou o retira els articles que bloquegen el braç.
Això pot ser perquè no s'han col·locat correctament els plats i els coberts a l'interior. Procura no amuntegar-los ni sobrecarregar els cistells, així el rentat serà molt més eficient. Comproveu també que els braços ruixadors i els filtres no estiguin obstruïts. Assegureu-vos dutilitzar la quantitat correcta de detergent i el programa de rentat adequat. Pots trobar la taula de programes al manual del teu rentaplats.
Assegureu-vos que la dosi d'abrillantador i/o la configuració d'estovador d'aigua no estiguin massa baixos. En el cas que visquis en una zona on hi ha un alt nivell de duresa de l'aigua, augmenta el nivell d'estovador i afegeix sal. Comproveu que la tapa del compartiment de sal estigui tancada correctament.
El rentaplats està equipat amb un sistema de detecció d'error incorporat, indicat per una combinació de llums de funcionament intermitents. Comprova el manual del rentaplats per obtenir més informació.
Si el rentaplats és electrònic, apareixerà un senyal a la pantalla que indicarà que cal omplir-lo. Si no teniu pantalla, haureu de mirar el color de l'indicador del nivell òptic que se situa al costat del dipòsit de detergent. Per emplenar el líquid de l'abrillantador, simplement cal omplir aquest dipòsit. Per emplenar la sal has de treure el cistell inferior. Al costat de les aspes trobaràs el dipòsit.
Un cop hagis omplert els dipòsits, inicia un cicle curt de rentat amb el rentaplats buit. Després ja ho podràs seguir utilitzant amb normalitat. Per a més informació pots llegir el post del nostre bloc en què parlem sobre aquest tema.
No cal. Bé és veritat que hem de retirar els trossos de menjar abans de col·locar el plat dins del rentaplats; pots utilitzar un tovalló usat o ajudar-te amb una forquilla, però no cal passar-ho per aigua abans i, ni de bon tros, passar-los el fregall.
Possiblement sigui perquè el programa de rentat que has triat no és el més adequat. En general, els programes ràpids renten a menor temperatura, per la qual cosa no és aconsellable fer servir pastilles amb aquests programes. En aquest cas és preferible fer servir detergent líquid.
Frigorífics i congeladors:
Un cop tinguis el frigorífic instal·lat hauràs d'esperar entre 6 i 8 hores. Això és perquè els gasos refrigerants que hi ha a l'interior tinguin temps de tornar a la seva posició inicial després d'haver-se pogut desplaçar durant el transport.
Per al frigorífic és recomanable ajustar la temperatura entre 2 i 6 º i per al congelador -18 º.
A New Pol tenim diversos models on és possible canviar el sentit d'obertura de les portes. Per això, t'has de posar en contacte amb el servei tècnic al número 910 970 221. Aquest canvi no està inclòs en el preu del producte.
El gas de refrigeració que circula pel circuit refrigerador pot fer una mica de soroll (so de bombolles) fins i tot quan el compressor no estigui treballant. No et preocupis, és normal. Si sentiu un altre tipus de soroll, comproveu que l'aparell estigui ben anivellat, no hi hagi res a la part posterior del mateix, ni objectes a l'interior que xoquin entre ells.
La tecnologia Maxi Fresh Preserver elimina el gas etilè i maximitza la vida útil dels aliments frescos, especialment els vegetals verds. També ajuda a bloquejar les males olors.
Per netejar-lo correctament és tan senzill com rentar-lo amb una mica d'aigua tèbia i deixar-lo assecar al sol durant 24h.
Comproveu que l'orifici de desguàs no estigui encallat. Si és així, procediu a netejar-lo.
Forns:
És recomanable netejar el forn després de cada ús per evitar que les olors s'hi impregnin. També podeu posar el forn a màxima potència durant un o dos minuts amb una tassa amb aigua i unes gotetes de llimona al seu interior.
Utilitza sempre productes de neteja líquids o cremosos que no continguin partícules. No facis servir cremes càustiques (corrosives), pólvores de neteja abrasius, fregalls d'alumini aspres ni eines dures, ja que podrien danyar les superfícies del forn.
Per a la part exterior val amb un drap humit. Si hi ha greix, pots fer servir una mica de sabó. Després neteja'l amb un drap sec. Si el teu forn és de vidre, pots fer servir netejavidres perquè quedi com a nou. En cas de ser d'acer inoxidable, és recomanable fer servir productes específics per a aquest tipus de superfícies. No netegis l'acer si continua calent després d'haver cuinat.
Per a la neteja interior del mateix pots fer servir productes tant de neteja en fred com en calent. Segueix sempre les recomanacions que trobaràs al producte. Tingueu en compte que l'interior dels forns esmaltats es neteja millor amb el forn calent.
Per als forns que incorporen la funció de neteja de vapor, hauries d'activar aquesta funció. Establiu el forn en mode estàtic a 90 °C per utilitzar VapClean. Aboca de 200 a 250 ml d'aigua a la safata situada a la base del forn. Engega el forn i VapClean trigarà de 30 a 60 minuts a preparar-lo per a una neteja senzilla. Un cop transcorregut aquest temps, neteja l'interior del forn amb un drap.
Comproveu que s'estiguin seguint les temperatures i les posicions de prestatges recomanades.
No obris la porta sovint tret que necessitis capgirar els aliments que estiguis cuinant. Si obris la porta freqüentment, perdràs molta calor, cosa que podria afectar el resultat final del menjar.
Taulells:
Apaga-la i deixa que es refredi abans de netejar-la.
Fes servir productes de neteja líquids o cremosos que no continguin partícules. No utilitzeu cremes càustiques (corrosives), pols de neteja abrasives, fregalls d'alumini aspres ni eines dures, ja que podrien danyar les superfícies de la cuina. Aquests productes els pots complementar amb l'ús d'una espàtula o rasqueta per eliminar els residus que han quedat enganxats. Recorda sempre aclarir el taulell amb una baieta humida i després assecar-la amb un drap.
Les plaques d'inducció es caracteritzen per la seva neteja fàcil ja que, en no escalfar-se la superfície, no s'adhereix tant la brutícia. Fes servir productes de neteja líquids o cremosos que no continguin partícules. No utilitzeu cremes càustiques (corrosives), pols de neteja abrasives, fregalls d'alumini aspres ni eines dures, ja que podrien danyar les superfícies de la cuina.
És important fer una neteja regular dels cremadors/fogons ja que s'hi acumula molta brutícia. A més, cal prestar molta atenció als orificis del pas de gas, ja que si aquests estan bruts, la flama pot no ser uniforme pel fet que hi pot haver una obstaculització del pas del gas. Assegureu-vos també de netejar en profunditat els botons o comandaments de control perquè no s'acumuli brutícia i puguin seguir girant-se correctament.
Per netejar-lo correctament assegura't de comprar un producte específic per a aquest tipus de taulells i llegeix detingudament la seva manera d'usar.
Si el taulell s'apaga quan s'està usant i es mostra la lletra “F”, vol dir que els controls estan mullats o que hi ha un objecte sobre ells. Un altre motiu és que una de les zones de cocció ha estat encesa massa temps i s'apaga per seguretat. Pots tornar a fer-la servir tornant a engegar-la.
Aquest so es produeix a causa de la transferència denergia del taulell als utensilis de cuina. Això és normal. No hi ha cap risc, ni per al taulell ni per als utensilis de cuina.
No hi ha cap cassola a la zona de cocció o la que hi ha no és adequada.
Això és degut a que els cremadors arriben a temperatures molt elevades i poden dilatar-se. En refredar-se, els elements es contrauen novament per tornar al seu estat natural i és en aquell moment quan es pot produir algun tipus de soroll. Aquest procés és totalment normal, per la qual cosa no t'has de preocupar.
Els nostres taulells de gas estan habilitats per a gas LPG i gas natural. A més, inclou kit de conversió.
Terms:
Desconnecta sempre el termos de la xarxa elèctrica abans de manipular-lo. Cal evitar l'acumulació de sediments i calç a la part inferior de l'escalfador d'aigua. Desaigueu l'escalfador d'aigua regularment.
Potser s'ha format calç en la resistència. Poseu-vos en contacte amb el servei tècnic. També és possible que la tensió sigui baixa. Fes servir un regulador de tensió adequat.
Necessites més ajuda?
Si no has trobat la solució al teu problema, pots posar-te en contacte amb nosaltres via telefònica, via email o emplenant el formulari de contacte. Tota la informació la trobaràs punxant al botó que apareix a continuació:
New Pol
Telf: 913 20 63 98
Email: info@newpol.es
Assistència tècnica oficial a Espanya:
Telf: 910 970 221
Assistència tècnica oficial a Portugal:
Telf: (+351) 220 280 290