ONLINE SALMENTAKO BALDINTZAK
Orrialde honetan eskaintzen diren produktuak kontsumorako dira, beraz, erosketa eta salmenta kontratua bezeroak eskaeraren berrespen espresua ematen duen unean egiten da. Hori dela eta, VESTEL HOLLAND B.V. SUCURSAL EN ESPAÑA, eskaera onartu aurretik legezko ohar osoa eta baldintza orokor hauek irakurtzea gomendatzen du.
Kontuan izan, batez besteko etxeko beharrizanei dagozkien kantitateetan soilik saltzen ditugula produktuak. Hau eskaera bakarrean eskatutako produktu kopuruari eta produktu bererako hainbat eskaera egiteari aplikatzen zaio, zeinetan banakako eskaerak ohiko etxebizitzan ohikoa den kantitatea barne hartzen baitute; beraz, eskubidea gordetzen dugu zenbatekoa den eskaerak ez prozesatzeko. ezohikoa.
Kontratu hau Informazioaren Gizarteko Zerbitzuei eta Merkataritza Elektronikoaren 34/2002 Legeak Merkataritza Elektronikorako ezarritako lege-esparruan egiten da, 7/1998 Legea, merkataritza arautzeko urtarrilaren 15ekoa, kontuan hartuta. apirilaren 13koa, kontratazio-baldintza orokorrei buruzkoa, azaroaren 16ko 1/2007 Legegintzako Errege Dekretua, Kontsumitzaileen eta Erabiltzaileen Defentsarako Lege Orokorraren testu bategina eta martxoaren 27ko 3/2014 Legea onartzen dituena. Kontratuaren baldintzak honako hauek dira:
1. Prezioak
Eskaera egiterakoan webgunean agertzen diren egungo prezioak aplikatuko dira.
Prezio guztiak BEZ barne daude. Nolanahi ere, gure online denda kontsumitzaileei zuzenduta dagoela jakinarazten dizugu. Enpresaren bat ordezkatzen baduzu, kontuan izan ez ditugula BEZaren fakturarik igortzen gure online dendaren bidez erosketak egiten dituzten bezeroei; Horrek esan nahi du, enpresa gisa, ezin izango duzula BEZaren zenbatekoa berreskuratu.
Prezioak edozein unetan berrikusi eta alda daitezke baldintzek hala eskatzen badute. Nolanahi ere, erabiltzaileak erostean islatutako prezioak ez dira aldatuko eta guztiz aplikagarriak izango dira.
Bidalketa-gastuak, hala badagokio, prezioan sartuko dira.
2. Erosketa prozedura
Interesatzen zaizkizun elementuak hautatu behar dituzu unitate kopuruaren berri emanez eta "erosi" botoian "klikatu" zure "Orroan" gehitzeko, zeinaren ikonoa Webgunearen goialdean agertzen den.
Edonoiz ikusi ahal izango duzu erosketa saskiaren edukia, non hautatutako elementuak, haien prezioa, zergak eta bidalketa kostuak ikus ditzakezu. Leiho horretatik bertatik, eskaera bidali aurretik hautatutako produktuak zuzendu, aldatu edo bertan behera utzi ditzakezu. Produktuak aukeratzen amaitutakoan, sakatu ordainketa eta jarraitu aukera.
Erabiltzaile gisa erregistratuta bazaude, zure kredentzialak eman beharko dituzu, bestela zure posta elektronikoa eman eta kontu bat sortu beharko duzu zure informazio pertsonalarekin eta pasahitzarekin. Erabiltzailearen datuak balioztatu ondoren, entrega-helbidea berretsiko da eta bidalketa-metodoa aukeratuko da.
Ondoren, beharrezkoa izango da Erosketa Baldintzak onartzea onarpen lauki bat markatuz. Azken urrats gisa, ordainketa-metodoa aukeratu behar duzu eta ordainketa-pasabidera birbideratuko zara. Prozesua amaitutakoan egindako erosketaren berrespena jasoko duzu.
3. Ordainketa Sistemak
VESTEL HOLLAND B.V. ESPAINIAKO ADARRAK eskaerak ordainketak onartzeko modua du, segurtasun estandar oso altuekin ordainketa konfiantza osoz ziurtatzeko.
Ordainketak soilik onartuko dira bide hauen bidez: Kreditu edo zordunketa txartela (VISA eta MASTERCARD) eta BIZUM.
Produktuen prezioaren ordainketa honako hauen bidez egingo da:
• Ordainketa kreditu edo zordunketa txartelarekin. Visa, MasterCard edo MASTERCARD. Bezeroak kreditu- edo zordunketa-txartel bidez ordaintzea aukera dezake, eragiketa eskaera egiten den unean berretsiko baita.
• VESTEL HOLLAND B.V.n egiten diren eragiketa bakoitzak bermatzen dugu. ESPAINIAKO ADARRA %100 segurua da. Datu pertsonalak edo bankuko datuen transmisioa dakarten eragiketa guztiak ingurune segurua erabiliz egiten dira. VESTEL HOLLAND B.V. BRANCH IN SPAIN SSL (Secure Socked Layer) segurtasun teknologia estandarrean oinarritutako zerbitzari bat erabiltzen du. Igortzen diguzun informazio guztia sarean zifratuta bidaiatzen da.
• Era berean, zure kreditu txartelari buruzko datuak ez daude inongo datu-basetan erregistratuta, baina zuzenean Bankuaren POS-ra doaz (Salmenta-puntuko terminalera).
• Gainera, jakinarazten dizugu kreditu-txartelen jabeei segurtasun handiagoa eskaintzeko asmoz, gure ordainketa-pasabidean CES (Merkataritza Elektroniko Segurua) izeneko ordainketa-sistema segurua sartu dugula. Horrela, txartel “seguru” baten titularra bazara, beti egin dezakezu ordainketak gure dendan VISA edo MASTERCARD txartelarekin.
• Bi kasuetan, VISA edo MASTERCARD txartelarekin ordaintzerakoan, datu hauek beti eskatuko dira: txartelaren zenbakia, iraungitze-data eta atzealdean letra etzanez inprimatutako zenbakiaren azken 3 zifrekin bat datorren Baliozkotze Kodea. txartela zure VISA edo MASTERCARD txartela, horrela transakzioaren segurtasunari buruzko berme gehiago eskainiz.
• Garrantzitsua: Kreditu txartelaren iruzurra delitua da, eta VESTEL HOLLAND B.V. BRANCH IN SPAIN gure lineako dendan iruzurrezko transakzio bat egiten duen edonoren aurkako lege-akzioak hartuko ditu.
• Bizum-ekin ordainketa. Bizum aukera hauta dezakezu, zure telefono zenbakia sartu, gero sistemak SMS bat bidaliko du baimen-kode batekin, sartu eta zure ordainketa automatikoki baieztatuko da. Ordainketa baimenduta dagoenean, dagokion banku-kontuan zordunduko da zenbatekoa.
4. Erosketaren ordainagiria
Enpresak eskaera bat jasotzen duen bakoitzean, berrespen-mezu bat bidaltzen da zure eskaeraren xehetasun guztiekin (eskaera-zenbakia, aurreikusitako entrega-data, entrega-datu osoa, erositako produktuak, unitateak, prezioak, ordainketa osoa) jasotzen den 24 orduko epearen barruan honena.
Dena zuzena dela egiaztatzea gomendatzen dizugu, anomaliarik hautematen baduzu, jar zaitez gurekin harremanetan, alda dezagun. Dokumentua jasotzen ez baduzu berehala egiaztatu zure spam karpeta. Zure eskaera-historian ere deskarga dezakezu webguneko bezero-kontuan.
Ordainagiriak, beste informazio batzuen artean, zure eskaera-zenbakia jasoko du. Gordetzea eta egiten dizkiguzun kontsulta guztietan adieraztea gomendatzen dizugu. Harekin zure datuak gure sisteman aurki ditzakegu azkar.
Era berean, eskaera eta ordainketa baieztatuta, zurekin harremanetan jarriko gara datu guztiak behar bezala bildu direla eta aukeratutako produktuak zuzenak direla egiaztatzeko, dei edo erosotasun-dei baten bidez.
Bidalketa-aukera guztiak erabilgarritasunaren arabera daude. Edozein arrazoi dela-eta, zure eskaerako produktuak eskuragarri ez badaude edo behar bezala atzeratzen badira, zure beharretara egokitzen diren beste aukera batzuk eskainiko dizkizugu edo eskaera bertan behera utzi eta zure dirua itzuliko dizugu.
5. Aginduak aldatzea
Zure eskaera oraindik prozesatu ez bada eta gurekin egindakoa baino balio handiagoa duen produktu baten truke trukatzea erabakitzen baduzu, jar zaitez gurekin harremanetan info@newpol.es helbidera.
Zure eskaerari produktuak gehitu nahi badituzu eta dagoeneko bidali baduzu, egin eskaera berri bat elementu horietarako.
6. Bidalketa moduak, epeak eta garraioa
Bidalketa-gastuak: Bidalketa-gastuak Webgunean eskaintzen diren produktuen prezioan sartzen dira.
Entrega-epea: Gehienezko entrega-epea bost lanegunekoa izango da eskaera jasotzen denetik. Urrutiko herrien kasuan, entrega-epeak luzeagoak izan daitezke, entrega-bideen maiztasun txikiagoa delako. ESKAERA ORDUTEGIA: 12:00etatik aurrera, politika bat aplikatuko da, eta horren arabera, ordu horretatik aurrera jasotako erosketa-eskaera guztiak prozesatu egingo dira entregatzeko lanegun gehigarria kontuan hartuta. Neurri honek eskaeren kudeaketa optimoa bermatu eta gure bezeroei entrega epeetan gardentasuna eskaintzea du helburu. Tokiko jaiegunetan (Madrilgo Erkidegoa eta Valentziako Erkidegoa), jaiegun nazionalak edo asteburuetan egindako eskaerak jaso eta hurrengo egun baliodunean prestatuko dira.
Egungo bidalketa-eremua Espainia kontinentala da, beraz Kanariar Uharteak, Balear Uharteak, Ceuta eta Melilla kanpoan geratzen dira. Estali gabeko eremu batean bazaude, gurekin harremanetan jar zaitezke gertuen duzun banatzaile izateko info@newpol.es posta elektronikora bidalita.
Entrega-lekuaren kokapen geografikoa dela eta (landa-eremu urrunak) gure ohiko epeetan entrega ezin badugu bermatu, ahalik eta azkarren jakinaraziko dizugu.
Kontuan izan eskaerarik ez emateko eskubidea gordetzen dugula, helbidea segurua ez dela uste badugu, adibidez, posta-helbide arruntetan edo posta-kutxan. Horrek zure eskaeraren bati eragiten badio, ahalik eta azkarren jakinaraziko dizugu.
Garraioa: salgaia biltegitik irten eta zure bidalketa gunera iritsitakoan, garraioa zurekin harremanetan jarriko da entrega eguna eta ordua adosteko, zure eskaera jasotzeko pertsona bat egongo dela ziurtatzeko. Kontuan izan dei hauek egunean behin egiten direla eta zenbaki pribatu batetik dei daitezkeela.
7. Produktu zaharrak entregatu, instalatu eta kentzea
7.1 Entrega
New Pol-en zure etxe barruan bidalketa zerbitzua eskaintzen dizugu, gailuaren konexioa eta oinarrizko instalazioa kostu gehigarririk gabe. Instalazio honek ez du barne hartzen edozein motatako lan handiak egitea, hala nola igeltserotza, zurgintza, pintura, iturgintza, gasa edota elektrizitatea. Nahi duzunean eta oharren eremuan ordenan adierazi, zure etxetresna zaharraren kentze zerbitzua ere kostu gehigarririk gabe egingo da.
Gure helburua etxetresna guztiak entregatu eta konektatzea da, horretarako baldintza egokiak izan behar dituzu, dagozkion lanak entregatzeko unean egin ahal izateko. Sarbide guztiek aukera eman behar dute operadoreak aparatua jarriko den tokira erraz iristeko. Zure etxebizitza solairu batean kokatuta badago, eta sarbidea igogailuz edo eskaileretatik bada, ziurtatu behar duzu neurriak egokiak direla aparatua bere behin betiko lekura eramateko.
Garraioaren aldetik beharrizan bereziak behar dituzten bidalketak ez dira egingo (hala nola garabiak, poleak erabili beharra, markoak, ateak, etab. kentzea) eta «entrega arruntean» sartzen ez direnak. Beharrezkoa izanez gero, jar zaitez gurekin harremanetan helbide honetan info@newpol.es helbidean, zure beharretara egokitzen den irtenbiderik onena adierazteko.
7.2 Instalazioa
Etxe barruan egiaztatu behar duzu espazioaren neurriak egokiak direla zure etxetresna elektriko berrirako eta ez dagoela oztoporik instalatzeko: elementurik gabe dagoela, eta elektrizitate- eta ur-harguneak erraz eskura daitezke. Garbigailuak eta ontzi-garbigailuak (doako instalazioa): Garraiolariak etxetresna elektrikoa ur eta elektrizitate-hargunera konektatuta utzi eta martxan jarriko du ura kargatu eta isurtzen duela eta oinarrizko funtzioak betetzen dituela egiaztatzeko. Hozkailuak eta izozkailuak (Doako instalazioa): Zure hozkailu edo izozkailu berriaren segurtasuna eta errendimendu optimoa bermatzeko, entregatu bitartean instalatuko da, baina ez da sare elektrikora konektatuko. Neurri hori barruan gasa egoteagatik da, eta behar bezala konektatu eta erabili aurretik atsedenaldi bat behar du. Ezinbestekoa da hozkailua jasotzen duzunean berehala konektatzea saihestea. Konexio elektrikoarekin hasi baino lehen produktua gutxienez 6 orduz atseden uztea gomendatzen dugu.
Behin jarrita, garraiolariak argazki bat aterako du produktua berri eta kalterik gabe entregatu dela frogatzeko. Kalteren bat antzematen baduzu, garraioari jakinarazi beharko diozu aparatua hartu eta berri bategatik trukatu dezaten. Hori mantentzea erabakitzen baduzu, informazioa jaso beharko duzu entrega-agirian, erregistratuta egon dadin.
Gailua entregatu ondorengo lehen 10 egun naturaletan konektatzen baduzu eta ez badu funtzionatzen, info@newpol.es helbidera idatzi beharko duzu, informazio posible guztia emanez, berri baten trukea prozesatu ahal izateko edo, nahiago baduzu. , itzuli dirua.
Hozkailuetan eta izozkailuetan ate irekidurak aldatzea: zure hozkailuko atearen irekitze-noranzkoan aldaketaren bat egin nahi baduzu, gure Zerbitzu Tekniko baimenduarekin harremanetan jartzea eskatzen dizugu: (+34 ) 910 970 226, informazio zehatza lortzeko. lotutako kostuei eta beharrezko prozedurei buruzkoa.
7.3 Produktu zaharren erretiroa
Nahi duzun bakoitzean eta telefonoz edo posta elektronikoz adierazi, zure etxetresna zaharra kentzeko zerbitzua ere kostu gehigarririk gabe egingo da. Garraio behar bereziak behar dituzten etxetresna zaharrak ez dira kenduko (adibidez, garabiak, poleak erabili beharra, markoak, ateak, etab.) kentzea.
Zure etxetresna elektriko berria entregatzeko aurreikusitako egunean, zaharra kentzea eskatzen baduzu, aldi berean egin beharko da. Prozesu hori errazteko, etxetresna elektrikoa behar bezala prestatzea eskatzen dugu entrega egunean bertan biltzeko.
Garrantzitsua da aparailu zaharra kentzeko eskaerak ez direla onartuko aparatu berria entregatu ondorengo egunetan.
8. Ezeztapenak eta Itzulketak
Eskaera duela gutxi egin baduzu eta oraindik bidalketa-abisua jaso ez baduzu, jarri harremanetan Bezeroarentzako Arreta Zerbitzura info@newpol.es helbidera, oraindik bertan behera utz daitekeen egiaztatzeko.
Eskaera dagoeneko bidaltzeko prozesatu bada eta dagoeneko entregatu bada:
8.1. Atzera egiteko eskubidea
Kontsumitzaileen eta Erabiltzaileen Defentsarako Lege Orokorrean xedatutakoaren arabera, bezeroak kontratua atzera egiteko eskubidea izango du 14 egun naturaleko epean justifikaziorik adierazi beharrik gabe, legezko salbuespenetan izan ezik.
Atzera egiteko eskubidea erabiltzeko, zure erabakiaren berri eman behar diguzu adierazpen argi baten bidez. Zure itzulera eskatzeko honako hau egin behar duzu:
- Mesedez, bete ezazu hurrengo estekan klik eginda aurki dezakezun formularioa edo zuzenean deskargatu gure webguneko lineako salmentaren Baldintzak eta Baldintzak atalean eta bidali posta elektronikoz info@newpol.es helbidera eta ziurtatu bertan behera utzi nahi duzun eskaerari buruzko beharrezko informazio guztia jasotzen duela, kentzean zehazten den moduan. dokumentua. Bidalketaren egiaztagiria ematen badiguzu, prozedurak bizkortzen lagunduko liguke.
- Zure informazio guztia egiaztatzen dugunean, itzultzeko beharrezko izapideak egiteari ekingo diogu.
- Gure garraio agentzia zurekin harremanetan jarriko da produktua jasotzeko.
- Produktua egoera ezin hobean dagoela egiaztatu ondoren, VESTEL HOLLAND BV SUC ESPAÑAk jatorrizko prezioaren % 100 itzultzeari ekingo dio, produktu motaren arabera itzuliko garraio-gastuak soilik kenduz: 40 € garbigailuak eta ontzi-garbigailuak, eta 50 € hozkailu, izozkailu eta konbinazioetarako.
- Itzulketa egiteko gehienezko epea hamalau egun naturalekoa izango da, kontsumitzaileak/erabiltzaileak atzera egin duela jakinarazten denetik aurrera.
- Itzulketa guztiak hasierako erosketarako erabilitako ordainketa-metodo bera erabiliz egingo dira.
- Atzera egiteko eskubidea erabiltzeko, produktuak entregatu zen egoera berean egon beharko du, jatorrizko ontziarekin eta kaxan datorren osagarri guztiekin.
8.2. Itzuli produktu akastunak. Produktuak kontsumitzaile gisa erosi dituzunean, produktu akastunak edo bat ez datozenak saltzeari buruzko lege-eskubideak ere badituzu EBko araudiaren eta gure legedi nazionalaren arabera. Eskubide hauek (egoera jakin batzuetan konponketa, ordezkapena edo prezioa itzultzeko eskubidea barne) kontsumitzaile guztiei aplikatzen zaizkie legeak ezarritako berme-epe ofizialean.
Produktuak akastunak direlako itzuli nahi badituzu, jarri harremanetan Bezeroarentzako Zerbitzura info@newpol.es helbidera
Entregatzeko unean produktua ikuskatu behar duzu. Bidalketa-lanetan zehar anomalia edo kolperen bat hautematen baduzu, operadoreei jakinaraztea eta entrega-agirian idatzizko erregistroa uztea gomendatzen dizugu. Aparatua gorde nahi ez baduzu, esan iezaguzu, kendu eta berehala ordezkatu dezaten.
Geroago eta gehienez 4 eguneko epean antzematen baduzu, info@newpol.es helbidera idatzi beharko duzu eta ordainagiri-zenbakiarekin batera, albaranaren argazkia eta kaltearen argazkia erantsi. Zure informazioa dugunean saiatuko gara garraioaren informazioarekin ebaluatzen eta hala badagokio trukea egingo dugu edo kaltetutako gailua mantendu nahi baduzu produktu horrengatik ordaindu duzun balioaren %10 itzuliko dizugu.
Bi kasuetan, produktu akastunak kendu eta/edo itzultzean, garraio-gastuak doakoak izango dira kontsumitzailearentzat.
9. Merkataritza-bermea
Kalitate handiko gailu bat erosi duzu New Pol markatik Zure gailu berria arreta handiz fabrikatu da Europako produkzio-lerro handi eta modernoenetako batean eta hainbat kalitate-kontrol gainditu ditu. Matxura gertatuz gero, gailu honek berme integral batek estaltzen du eta dei soil batekin harremanetan jar zaitezke Zerbitzu Teknikoko sare ofizialarekin. Hiru urteko epean (2022-01-01ean edo geroago erositako etxetresna elektriko guztietarako aplikagarria) erosketa-datatik aurrera (erosketa-agiria edo faktura ezinbestekoa) berme honek gailua konpontzeko bidaiak, eskulana eta piezak hartzen ditu , dokumentu honetan zehaztutako baldintzen arabera. New Pol-en zure etxetresna elektriko berriarekin gustura egotea nahi dugu.
Aparatua kaltetu ez dadin, argibideen eskuliburua eta behar bezala instalatzeko eta martxan jartzeko aholkuak arretaz irakurtzea gomendatzen dugu.
BERMEAREN BAZTERKETA
- Kolpe, erorketa edo ezinbesteko arrazoiren batek eragindako matxurak.
- Gailuaren barne-funtzionamenduan (pieza estetikoak edo osagaiak) eragiten ez duten esmalteak, nikelak, kromatuak, oxidazioak edo bestelako piezak.
- Higadura, korrosioa eta oxidazioa gailuaren erabilera okerrak edo higadurak edo ingurumen- edo klima-egoera desegokiek, harea, hauts edo baldintza desegokiek bizkortutakoak izan.
- Gailuaren erabilera anormal, axolagabe edo desegokiaren ondorioz edo kanpoko edozein motatako jatorriaren ondorioz sortutako matxurak..
- Edozein izaeratako erantzukizun zibilak.
- Gailuan eragindako kalteak, baldin eta barne funtzionamendu-matxur batek eragin ez badu.
- Gailuaren mantentzea edo kontserbazioa: Iragazkiak garbitzea, aldizkako berrikuspenak, doikuntzak eta lubrifikazioa. New Pol - SAT Ofizialak baimendu gabeko teknikari batek ekipamendua gaizki instalatzearen ondorioz, moldaketak, konponketak, aldaketak, gailuaren instalazioa desmuntatzearen ondorioz sortutako kalteak, akatsak edo matxurak eragindako kostuak. Fabrikatzailearen erabilera eta mantentze-lanak ageriko ez betetzeaz gain, aireztapen desegokia, aldaketa desegokiak edo jatorrizkoak ez diren ordezko piezak erabiltzea.
- Ezohiko edo hondamendiko fenomeno natural edo meteorologikoen jatorria duten edo zuzeneko edo zeharkako ondorio diren matxurak (uholdeak, fenomeno edo mugimendu sismikoak, urakanak, ekaitzak).
- Erabilera industrialerako edo merkataritzarako erabiltzen diren ekipoak.
- Faktura irakurgaitza edo aldatua duten gailuak.
- Bermeak baliogabeak izango dira, berme-aldian bermeak estali gabeko konponketak baztertzen badira edo Zerbitzu Teknikoari ordaindu ez zaiolako.
10. Galderak edo kexak
Erabiltzaileak eskaeraren jarraipenari buruzko zalantzak, kexak edo kontsultak helbide honetara zuzendu ditzake:
SOCIETATE IZENA: VESTEL HOLLAND B.V. ESPAINIAN ADARRA.
HELBIDEA: Paseo Doce Estrellas nº2 3ºA C.P. 28042 Madril.
Harremanetarako helbide elektronikoa: info@newpol.es
TELEFONOA: 91 320 63 98