TERMOS E CONDICIÓNS DE VENDA ONLINE

Os produtos que se ofrecen nesta páxina están destinados ao consumo, polo que o contrato de compravenda realízase no momento en que o cliente emite a confirmación expresa do seu pedido. Por este motivo, VESTEL HOLLAND B.V. SUCURSAL EN ESPAÑA, recomenda a lectura completa do aviso legal e das presentes condicións xerais antes de aceptar o pedido.

Teña en conta que só vendemos produtos en cantidades que se correspondan coas necesidades típicas dun fogar medio. Isto aplícase tanto ao número de produtos solicitados nun único pedido como á realización de varios pedidos para o mesmo produto nos que os pedidos individuais inclúen unha cantidade típica dun fogar normal, polo que nos reservamos o dereito de non procesar pedidos cuxo importe sexa inusual.

O presente contrato realízase no marco legal establecido para o comercio electrónico pola Lei 34/2002 de Servizos da Sociedade da Información e de Comercio Electrónico, tendo en conta a Lei 7/1996, do 15 de xaneiro, de ordenación do comercio polo miúdo, Lei 7/1998. do 13 de abril, de condicións xerais de contratación, o Real decreto lexislativo 1/2007, do 16 de novembro, polo que se aproba o texto refundido da Lei xeral para a defensa dos consumidores e usuarios e a Lei 3/2014, do 27 de marzo. As condicións do contrato son as seguintes:

1. Prezos

Aplicaranse os prezos actuais que aparecen na páxina web no momento de realizar o pedido. 

Todos os prezos inclúen o IVE. En calquera caso, infórmase de que a nosa tenda en liña está dedicada aos consumidores. Se representas a unha empresa, ten en conta que non emitimos facturas de IVE aos clientes que realizan compras a través da nosa tenda en liña; Isto significa que, como empresa, non poderás recuperar o importe do IVE. 

Os prezos poden ser revisados ​​e modificados en calquera momento se as condicións o requiren. En todo caso, os prezos reflectidos no momento da compra polo usuario non serán modificados e serán plenamente aplicables.

Os gastos de envío, se é o caso, tamén se incluirán no prezo.

2. Procedemento de compra

Debes seleccionar os artigos que che interesen indicando o número de unidades e facendo clic no botón "comprar" para engadilos ao teu "Carro", cuxa icona aparece na parte superior da Web.

En calquera momento podes ver o contido da cesta da compra, onde podes ver os artigos seleccionados, o seu prezo, impostos e gastos de envío. Desde esta mesma ventá, antes de enviar o pedido poderás corrixir, modificar ou cancelar os produtos seleccionados. Cando remates de escoller os produtos, preme a opción Checkout e continuar.

Se estás rexistrado como usuario, terás que proporcionar as túas credenciais, se non, terás que proporcionar o teu correo electrónico e crear unha conta coa túa información persoal e contrasinal. Unha vez validados os datos do usuario, confirmarase o enderezo de entrega e elixirase o método de envío.

Posteriormente, será necesario aceptar as Condicións de Compra marcando unha casilla de aceptación. Como último paso, debes escoller o método de pago e serás redirixido á pasarela de pago. Unha vez finalizado o proceso, recibirá unha confirmación da compra realizada.

3. Sistemas de pagamento

VESTEL HOLLAND B.V. SUCURSAL EN ESPAÑA ten unha forma de aceptar pagos de pedidos, con estándares de seguridade moi altos para garantir o pago con total confianza.

Só se aceptarán pagamentos polos seguintes medios: tarxeta de crédito ou débito (VISA e MASTERCARD) e BIZUM.

O pagamento do prezo dos produtos realizarase a través de:

• Pago con tarxeta de crédito ou débito. Visa, MasterCard ou MASTERCARD. O cliente pode optar por pagar con tarxeta de crédito ou débito, de xeito que a operación quedará confirmada no momento de realizar o pedido.

• Garantimos que cada unha das transaccións realizadas en VESTEL HOLLAND B.V. SUCURSAL EN ESPAÑA é 100% segura. Todas as operacións que impliquen a transmisión de datos persoais ou bancarios realízanse mediante un entorno seguro. VESTEL HOLLAND B.V. BRANCH IN SPAIN utiliza un servidor baseado na tecnoloxía de seguridade estándar SSL (Secure Socked Layer). Toda a información que nos transmites viaxa cifrada pola rede.

• Así mesmo, os datos da súa tarxeta de crédito non están rexistrados en ningunha base de datos senón que van directamente ao TPV (Terminal Punto de Venda) do Banco.

• Adicionalmente, informámoslle de que co fin de ofrecer unha maior seguridade aos propietarios de tarxetas de crédito, incorporamos á nosa pasarela de pago o sistema de pago seguro denominado CES (Comercio Electrónico Seguro). Deste xeito, se es posuidor dunha tarxeta “segura”, sempre poderás facer pagos con tarxeta VISA ou MASTERCARD na nosa tenda.

• En ambos os casos, ao pagar con tarxeta VISA ou MASTERCARD, sempre se solicitará a seguinte información: o número de tarxeta, a data de caducidade e un Código de Validación que coincida cos 3 últimos díxitos do número impreso en cursiva no dorso do a súa tarxeta VISA ou MASTERCARD, ofrecendo así máis garantías sobre a seguridade da transacción.

• Importante: a fraude con tarxeta de crédito é un delito e VESTEL HOLLAND B.V. SUCURSAL EN ESPAÑA emprenderá accións legais contra calquera persoa que realice unha transacción fraudulenta na nosa tenda en liña.

• Pago con Bizum. Podes seleccionar a opción Bizum, introducir o teu número de teléfono, despois o sistema enviaralle unha SMS cun código de autorización, introdúceo e o teu pago confirmarase automaticamente. Unha vez autorizado o pagamento, o importe cargarase na conta bancaria asociada.

4. Recibo de compra

Cada vez que a empresa recibe un pedido, envíase un correo electrónico de confirmación con todos os detalles do seu pedido (número de pedido, data de entrega estimada, datos de entrega completos, produtos adquiridos, unidades, prezos, pago total) dentro do prazo de 24 horas desde a recepción disto.

Aconsellamos que comprobes que todo está correcto, se detectas algunha anomalía póñase en contacto connosco para que a modifiquemos. Se non recibes o documento, revisa inmediatamente o teu cartafol de spam. Tamén podes descargalo no teu historial de pedidos na túa conta de cliente no sitio web.

O recibo conterá, entre outros datos, o seu número de pedido. Aconsellamos que o garde e nolo indique en todas as consultas que nos faga. Con el podemos localizar os teus datos no noso sistema rapidamente.

Así mesmo, unha vez que teñamos confirmado o pedido e o pago, porémonos en contacto contigo para comprobar que todos os datos foron recollidos correctamente e que os produtos seleccionados son correctos, mediante unha chamada ou chamada de confort. 

Todas as opcións de envío están suxeitas á dispoñibilidade. Se, por calquera motivo, os produtos do teu pedido non están dispoñibles ou se atrasan indebidamente, ofrecerémosche outras opcións que se adapten ás túas necesidades ou cancelaremos o pedido e devolverémosche o diñeiro.

5. Modificación de ordes

Se o seu pedido aínda non foi procesado e decide cambiar por un produto de maior valor que o que fixo con nós, póñase en contacto connosco en info@newpol.es

Se desexa engadir produtos ao seu pedido e xa foi enviado, faga un novo pedido para eses artigos.

6. Métodos de envío, prazos e transporte

Gastos de envío: Os gastos de envío están incluídos no prezo dos produtos ofrecidos na Web. 

Prazo de entrega: O prazo máximo de entrega será de cinco días hábiles desde a recepción do pedido. No caso das cidades afastadas, os prazos de entrega poderían ser máis longos debido á menor frecuencia das rutas de entrega. HORARIO DE PEDIDOS: a partir das 12:00 h, aplicarase unha política segundo a cal todos os pedidos de compra recibidos despois desta hora serán procesados ​​considerando un día hábil adicional para a entrega. Esta medida pretende garantir unha xestión óptima dos pedidos e proporcionar transparencia nos prazos de entrega aos nosos clientes. Os pedidos realizados en festivos locais (Comunidade de Madrid e Comunidade Valenciana), festivos nacionais ou fins de semana, prepararanse o día hábil seguinte desde a súa recepción.

A zona de navegación actual é a España peninsular, polo que quedan excluídas Canarias, Baleares, Ceuta e Melilla. Se estás nunha zona non cuberta, podes poñerte en contacto connosco para o teu distribuidor máis próximo enviando un correo electrónico a info@newpol.es.

Se non podemos garantir a entrega nos nosos prazos habituais debido á localización xeográfica do lugar de entrega (zonas rurais remotas), avisarémosche o antes posible.

Teña en conta que nos reservamos o dereito de non entregar un pedido se consideramos que o enderezo non é seguro, por exemplo a enderezos postais comúns ou apartados postales. Se isto afecta a algún dos teus pedidos, avisarémosche o antes posible.

Transporte: Unha vez que a mercadoría saia do almacén e chegue á túa zona de envío, o transporte porase en contacto contigo para acordar o día e a hora da entrega para asegurarse de que haberá unha persoa para recibir o teu pedido. Teña en conta que estas chamadas fanse unha vez ao día e pódense chamar desde un número privado.

7. Entrega, instalación e retirada de produtos antigos

7.1 Entrega

En New Pol ofrecémosche un servizo de entrega dentro do teu domicilio, conexión e instalación básica do dispositivo sen custo adicional. Esta instalación non inclúe a realización de grandes traballos de ningún tipo como albanelería, carpintería, pintura, fontanería, gas e/ou electricidade. Sempre que o desexe e indíqueo na orde no campo de notas, tamén se realizará o servizo de retirada do seu antigo electrodoméstico sen custo adicional. 

A nosa finalidade é que todos os electrodomésticos sexan entregados e conectados, para iso ten que ter as condicións axeitadas para que se poidan realizar os traballos correspondentes no momento da entrega. Todos os accesos deberán permitir que os operarios poidan chegar facilmente á zona onde se vai colocar o aparello. Se a súa vivenda está situada nunha planta, e o acceso é mediante ascensor ou escaleiras, deberá asegurarse de que as medidas sexan as adecuadas para levar o aparello á súa localización definitiva.

Non se realizarán entregas que requiran necesidades especiais por parte do transporte (como a necesidade de utilizar guindastres, poleas, retirada de marcos, portas, etc.) e que non estean incluídas en “entrega estándar”. Se é necesario, póñase en contacto connosco en info@newpol.es para indicarlle a mellor solución que se adapte ás súas necesidades.

7.2 Instalación

No interior da vivenda debes comprobar que as dimensións do espazo son as axeitadas para o teu novo electrodoméstico e que non hai obstáculos para a súa instalación: está libre de elementos, e as tomas de luz e auga son de fácil acceso. Lavadoras e lavalouzas (instalación libre): O transportista deixará o electrodoméstico conectado á toma de auga e electricidade e poñerao en funcionamento para comprobar que carga e descarga auga e realiza as funcións básicas. Frigoríficos e conxeladores (Instalación gratuíta): Co fin de garantir a seguridade e o óptimo rendemento do seu novo frigorífico ou conxelador, instalarase durante a entrega, pero non estará conectado á rede eléctrica. Esta medida débese á presenza de gas no seu interior, que require un período de descanso antes de ser conectado e empregado adecuadamente. É fundamental que cando reciba o frigorífico evite enchufalo inmediatamente. Recoméndase deixar repousar o produto durante un período mínimo de 6 horas antes de proceder á conexión eléctrica.

Unha vez colocado, o transportista realizará unha fotografía como proba de que o produto foi entregado novo e sen danos. Se observas algún desperfecto, deberás avisar ao transporte para que collen o electrodoméstico e o cambien por un novo. Se decide conservalo, deberá engadir a información ao albará para que quede rexistrado.

Se conectas o dispositivo nos primeiros 10 días naturais despois da entrega e non funciona, debes escribir a info@newpol.es, facilitando toda a información posible, para poder tramitar o cambio por un novo ou, se o prefires. , devolver o diñeiro.

Cambio de aberturas de portas en frigoríficos e conxeladores: Se desexa realizar un cambio no sentido de apertura da porta da súa neveira, solicitámoslle que se poña en contacto co noso Servizo Técnico autorizado no seguinte número de teléfono: (+34 ) 910 970 226, para obter información detallada. sobre os custos asociados e os trámites necesarios.

7.3 Retiro de produtos antigos

Sempre que o desexe e o indique por teléfono ou correo electrónico, tamén se realizará o servizo de retirada do seu antigo electrodoméstico sen custo adicional. Non se eliminarán os aparellos antigos que requiran necesidades especiais de transporte (como a necesidade de utilizar guindastres, poleas, retirada de marcos, portas, etc.)

O día previsto para a entrega do seu novo electrodoméstico, se precisa a retirada do antigo, deberá facelo simultaneamente. Para facilitar este trámite, solicitamos que o aparello antigo estea debidamente preparado para a súa recollida o mesmo día da entrega.

É importante ter en conta que non se admitirán solicitudes de retirada do aparello antigo nas datas posteriores á entrega do novo aparello.

8. Cancelacións e Devolucións

Se realizou o seu pedido recentemente e aínda non recibiu o aviso de envío, póñase en contacto con Atención ao Cliente en info@newpol.es para comprobar se aínda se pode cancelar.

Se o pedido xa foi procesado para o envío e xa foi entregado:

8.1. Dereito de desistimento

De conformidade co disposto na Lei Xeral para a Defensa dos Consumidores e Usuarios, o cliente terá dereito a desistir do contrato durante un prazo de 14 días naturais sen necesidade de indicación de xustificación, salvo excepción legal.

Para exercer o seu dereito de desistimento, debe comunicarnos a súa decisión mediante unha declaración clara. Para solicitar a súa devolución debes facer o seguinte:

- Enche o formulario que podes atopar facendo clic na seguinte ligazón ou descárguea directamente desde a sección Termos e condicións de venda en liña da nosa web e envíao por correo electrónico a info@newpol.es e asegúrate de que inclúe toda a información necesaria sobre o pedido que desexas cancelar, tal e como se detalla na desistimento. documento. Se nos proporciona o xustificante de entrega, axudaríanos a axilizar os trámites.

- Unha vez comprobados todos os seus datos, procederemos a realizar os trámites necesarios para a devolución. 

- A nosa axencia de transportes porase en contacto contigo para recoller o produto.

- Unha vez comprobado que o produto se atopa en óptimas condicións, VESTEL HOLLAND BV SUC ESPAÑA procederá á devolución do 100% do prezo orixinal, descontando unicamente os gastos de transporte de ida e volta en función do tipo de produto: 40 € para lavadoras e lavalouzas, e 50 € para frigoríficos, conxeladores e combinacións.

- O prazo máximo para realizar a devolución será de catorce días naturais contados desde a notificación da desistencia por parte do consumidor/usuario.

- Todos os reembolsos realizaranse co mesmo método de pago utilizado para a compra inicial.

- Para exercer o dereito de desistimento, o produto debe estar nas mesmas condicións en que foi entregado, co embalaxe orixinal e todos os accesorios que veñen na caixa.

8.2. Devolver produtos defectuosos. Cando compraches Produtos como consumidor, tamén tes dereitos legais en virtude das normativas da UE e da nosa lexislación nacional sobre a venda de produtos defectuosos ou non conformes. Estes dereitos (incluído o dereito de reparación, substitución ou reembolso do prezo en determinadas situacións) aplícanse a todos os consumidores durante o período de garantía oficial establecido pola lei.

Se desexa devolver os produtos porque están defectuosos, póñase en contacto con Atención ao Cliente en info@newpol.es

No momento da entrega debes inspeccionar o produto. Se detecta algunha anomalía ou golpe durante o traballo de entrega, recomendámoslle que o informe aos operadores e deixe constancia escrita no albará. Se non queres conservar o electrodoméstico, comunícanos para que o quiten e o substitúan inmediatamente.

Se o detectas máis tarde e nun prazo máximo de 4 días, deberás escribir a info@newpol.es e co número de xustificante achegar unha foto do albará e unha foto do desperfecto. Unha vez que teñamos a túa información tentaremos avaliala coa información de transporte e se é o caso faremos o troco ou se queres conservar o dispositivo danado devolveremos o 10% do valor que pagaches por ese produto.

En ambos os casos, retirada e/ou devolución de produtos defectuosos, os gastos de transporte serán gratuítos para o consumidor.

9. Garantía comercial

Compraches un dispositivo de alta calidade da marca New Pol. O teu novo dispositivo fabricouse co maior coidado nunha das liñas de produción máis grandes e modernas de Europa e pasou por varios controis de calidade. En caso de avaría, este dispositivo está cuberto por unha garantía integral e cunha simple chamada podes contactar coa rede oficial do Servizo Técnico. Durante un período de tres anos (aplicable a todos os electrodomésticos novos adquiridos a partir do 01-01-2022) despois da data de compra (esencial do recibo de compra ou da factura), esta garantía cobre os desprazamentos, a man de obra e as pezas para a reparación do aparello , segundo as condicións especificadas neste documento. En New Pol queremos que esteas satisfeito co teu novo electrodoméstico.

Para evitar danos no aparello, recomendamos ler atentamente o manual de instrucións e os consellos para a correcta instalación e posta en marcha.

EXCLUSIÓN DA GARANTÍA

- Avarías producidas por golpe, caída ou calquera outra causa de forza maior.

- Esmaltes, niquelado, cromado, oxidación ou outro tipo de pezas que non afecten ao funcionamento interno do aparello (pezas ou compoñentes estéticos).

- O desgaste, a corrosión e a oxidación xa sexan provocados por un mal uso ou desgaste do dispositivo ou acelerados por circunstancias ambientais ou climáticas desfavorables, area, po ou condicións notoriamente inadecuadas.

- Avarías producidas como consecuencia dun uso anormal, neglixente ou inadecuado do dispositivo ou por calquera tipo de orixe externa.

- Responsabilidades civís de calquera natureza.

- Danos causados ​​no dispositivo, sempre que non fosen causados ​​por un fallo interno de funcionamento.

- Mantemento ou conservación do aparello: Limpeza de filtros, revisións periódicas, axustes e lubricación. Os custos ocasionados por danos, defectos ou avarías producidos como consecuencia da incorrecta instalación do equipo, arranxos, reparacións, modificacións, desmontaxe da instalación do aparello por un técnico non autorizado polo New Pol - SAT Oficial, ou como consecuencia. de incumprimento manifesto das instrucións de uso e mantemento do fabricante, así como ventilación inadecuada, modificacións inadecuadas ou uso de pezas de recambio non orixinais. 

- Avarías que teñan a súa orixe ou sexan consecuencia directa ou indirecta de fenómenos naturais ou meteorolóxicos de carácter extraordinario ou catastrófico (inundacións, fenómenos ou movementos sísmicos, furacáns, tormentas).

- Equipos utilizados para uso industrial ou comercial. 

- Dispositivos con factura ilexible ou modificada. 

- Quedan nulas as garantías, en caso de rexeitamento de reparacións non cubertas por garantía durante o período de garantía ou por falta de pagamento ao Servizo Técnico.

10. Preguntas ou queixas

O usuario pode dirixir as súas dúbidas, queixas ou consultas sobre o seguimento de pedidos a:

DENOMINACIÓN SOCIAL: VESTEL HOLLAND B.V. SUCURSAL EN ESPAÑA.

ENDEREZO: Paseo Doce Estrellas nº2 3ºA C.P. 28042 Madrid.

Correo electrónico de contacto: info@newpol.es  

TELÉFONO: 91 320 63 98

This store asks you to accept cookies for performance, social media and advertising purposes. Social media and advertising cookies of third parties are used to offer you social media functionalities and personalized ads. Do you accept these cookies and the processing of personal data involved?

Necessary cookies
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Cookie name Provider Purpose Expiry
PrestaShop-# newpol.es This cookie helps keep user sessions open while they are visiting a website, and help them make orders and many more operations such as: cookie add date, selected language, used currency, last product category visited, last seen products, client identification, name, first name, encrypted password, email linked to the account, shopping cart identification. 480 hours
Statistic cookies
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Cookie name Provider Purpose Expiry
collect Google It is used to send data to Google Analytics about the visitor's device and its behavior. Track the visitor across devices and marketing channels. Session
r/collect Google It is used to send data to Google Analytics about the visitor's device and its behavior. Track the visitor across devices and marketing channels. Session
_ga Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 2 years
_gat Google Used by Google Analytics to throttle request rate 1 day
_gd# Google This is a Google Analytics Session cookie used to generate statistical data on how you use the website which is removed when you quit your browser. Session
_gid Google Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 1 day
Content not available