TERMES I CONDICIONS VENDA ONLINE
Els productes oferts en aquesta pàgina estan destinats al consum, per la qual cosa el contracte de compravenda es realitza en el moment en què el client emet la confirmació expressa de la comanda. Per aquest motiu, VESTEL HOLLAND B.V. SUCURSAL A ESPANYA, recomana la lectura íntegra de l'avís legal i d'aquestes condicions generals abans d'acceptar la comanda.
Tingueu en compte que només venem productes en quantitats que corresponguin a les necessitats habituals d'una llar mitjana. Això s'aplica tant al nombre de productes sol·licitats en una mateixa comanda com a la realització de diverses comandes del mateix producte en què les comandes individuals incloguin una quantitat habitual per a una llar normal, per la qual cosa ens reservem el dret a no tramitar comandes quantia sigui inhabitual.
Aquest contracte se subscriu en el marc legal establert per al Comerç Electrònic per la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, tenint en compte la Llei 7/1996, de 15 de gener d'ordenació del comerç minorista, la Llei 7/1998, de 13 d'abril, sobre condicions generals de contractació, el Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei general per a la defensa dels consumidors i usuaris i la Llei 3/2014, del 27 de març. Les condicions de contractació són les següents:
1. Preus
S'aplicaran els preus vigents que consten a la pàgina web en el moment de la formalització de la comanda.
Tots els preus inclouen l'IVA. En tot cas se us informa que la nostra botiga online està dedicada als consumidors. Si representa una empresa, tingueu en compte que no emetem factures d'IVA als clients que realitzin adquisicions a través de la nostra botiga online; això significa que, com a empresa, no podreu reclamar l'import de l'IVA.
Els preus podran ser revisats i modificats en qualsevol moment si les condicions ho requereixen. En qualsevol cas, els preus reflectits a l'hora d'efectuar la compra per l'usuari, no es veuran modificats i seran plenament aplicables.
Igualment s'inclouran en el preu les despeses d'enviament si n'hi hagués.
2. Procediment de compra
Haureu de seleccionar els articles que us interessin informant el nombre d'unitats i fent “clic” al botó “comprar” per afegir-los al seu "Carrito", la icona del qual apareix a la part superior de la Web.
En qualsevol moment podeu visualitzar el contingut de la cistella de la compra, on podreu veure els articles seleccionats, el seu preu, els impostos i les despeses d'enviament. Des d'aquesta mateixa finestra, abans d'enviar la comanda podreu corregir, canviar o anul·lar els productes seleccionats. Quan hagueu acabat de triar productes premeu l'opció passar per caixa i continuar.
Si està registrat com a usuari haurà d'informar les seves credencials, en cas contrari, haurà de facilitar el correu electrònic i crear un compte amb les seves dades personals i contrasenya. Un cop validades les dades de l'usuari, es confirmarà l'adreça de lliurament i es triarà el mode d'enviament.
Posteriorment, cal acceptar les Condicions de Compra mitjançant la marcació d'una casella d'acceptació. Com a darrer pas haureu de triar la forma de pagament i serà redirigit a la passarel·la de pagament. Un cop realitzat el procés rebrà una confirmació de la compra efectuada.
3. Sistemes de Pagament
VESTEL HOLLAND B.V. SUCURSAL A ESPANYA disposa d´una forma d´acceptar pagaments de comandes, amb normes de seguretat molt altes per assegurar el pagament amb tota confiança.
Només s'admetran els pagaments pels mitjans següents: Targeta de crèdit o dèbit (VISA i MASTERCARD) i BIZUM.
El pagament del preu dels productes es realitzarà mitjançant:
• Pagament amb targeta de crèdit o dèbit. Visa, MasterCard o MASTERCARD. El client pot triar el pagament mitjançant targeta de crèdit o dèbit, de manera que l'operació es confirmarà en el moment en què es faci la comanda.
• Et garantim que cadascuna de les transaccions realitzades a VESTEL HOLLAND B.V. SUCURSAL A ESPANYA és 100% segura. Totes les operacions que impliquen la transmissió de dades personals o bancàries es fan utilitzant un entorn segur. VESTEL HOLLAND B.V. SUCURSAL A ESPANYA utilitza un servidor basat en la tecnologia de seguretat estàndard SSL (Secure Socked Layer). Tota la informació que ens transmetis viatja xifrada a través de la xarxa.
• Així mateix, les dades sobre la teva targeta de crèdit no queden registrades a cap base de dades sinó que van directament al TPV (Terminal Punt de Venda) del Banc.
• A més, t'informem que en un esforç per proporcionar més seguretat als propietaris de targetes de crèdit, hem incorporat a la nostra passarel·la de pagaments el sistema de pagament segur anomenat CES (Comerç Electrònic Segur). D'aquesta manera, si sou titular d'una targeta “securitzada” sempre podreu efectuar pagaments amb targeta VISA o MASTERCARD a la nostra botiga.
• En ambdós casos, en pagar amb targeta VISA o MASTERCARD se sol·licitaran sempre les dades següents: el número de targeta, la data de caducitat, i un Codi de Validació que coincideix amb les 3 últimes xifres del número imprès en cursiva al revers de la targeta VISA o MASTERCARD, oferint, així, més garanties sobre la seguretat de la transacció.
• Important: El frau amb targeta de crèdit és un delicte, i VESTEL HOLLAND B.V. SUCURSAL A ESPANYA entaularà acció judicial contra tot aquell que faci una transacció fraudulenta a la nostra botiga on-line.
• Pagament amb Bizum. Pots seleccionar l'opció Bizum, introduïu el vostre número de telèfon, a continuació el sistema enviarà un SMS amb un codi d'autorització, introduïu-lo i automàticament el vostre pagament quedarà confirmat. Un cop autoritzat el pagament, l'import es carregarà al compte bancari associat.
4. Rebut de compra
Cada vegada que l'empresa rep una comanda s'envia un correu electrònic de confirmació amb totes les dades de la vostra comanda (número de comanda, data estimada de lliurament, dades completes de lliurament, productes comprats, unitats, preus, total pagament) en el termini de 24 hores des de la recepció.
Us aconsellem que reviseu que tot és correcte, en cas que detecteu alguna anomalia poseu-vos en contacte amb nosaltres per poder modificar-la. En cas de no rebre el document immediatament reviseu la safata d'spam. També podreu descarregar-lo al vostre historial de comandes al vostre compte de client a la pàgina web.
El rebut contindrà entre moltes altres dades el número de la seva comanda. Li aconsellem que ho guardi i ens ho indiqui a totes les consultes que ens faci. Amb ell podrem localitzar les seves dades al nostre sistema d'una forma ràpida.
Així mateix, un cop tinguem la comanda i el pagament confirmat ens posarem en contacte amb vostè per comprovar que totes les dades han estat recollides correctament i que els productes seleccionats són els correctes, a través d'una trucada o comfort call.
Totes les opcions d'enviament estan subjectes a disponibilitat. Si, per qualsevol motiu, els productes de la comanda no estan disponibles o pateixen una demora indeguda., us oferirem altres opcions que s'adeqüin a les vostres necessitats o la cancel·lació de la comanda i la devolució dels diners.
5. Modificació de les comandes
Si encara no s'ha processat la vostra comanda i es decidís a canviar per un producte de més valor al que ens ha realitzat, contacteu amb nosaltres a l'email info@newpol.es.
Si voleu afegir productes a la vostra comanda i ja ha estat enviat, feu una nova comanda d'aquests articles.
6. Modalitats d'enviament, termini i transport
Despeses d'enviament: Les despeses d'enviament estan compreses en el preu dels productes oferts a la web.
Termini de lliurament: El termini màxim de lliurament serà de cinc dies hàbils des de la recepció de la comanda. En el cas de poblacions remotes, els temps de lliurament podrien ser superiors degut a la menor freqüència de les rutes de repartiment. HORARI COMANDES: a partir de les 12:00 hores, s'aplicarà una política segons la qual totes les comandes de compra rebudes després d'aquest horari seran processades considerant un dia hàbil addicional per al lliurament. Aquesta mesura té com a objectiu garantir una gestió òptima de les comandes i proporcionar transparència en els terminis de lliurament pels nostres clients. Les comandes realitzades en dia festiu local (Comunitat de Madrid i Comunitat Valenciana), festius nacionals o caps de setmana, es prepararan el dia hàbil següent des de la recepció.
La zona d'enviament actual és Espanya peninsular, per la qual cosa queden excloses les illes Canàries, les illes Balears, Ceuta i Melilla. Si us trobeu en una zona no contemplada podeu consultar-nos pel vostre distribuïdor més proper al correu info@newpol.es.
Si no podem garantir el lliurament dins dels nostres marges de temps habituals per la situació geogràfica del lloc de lliurament (àrees rurals remotes) us ho notificarem tan aviat com ens sigui possible.
Tingueu en compte que ens reservem el dret a no lliurar una comanda si creiem que l'adreça no és segura, per exemple, a adreces postals comunes o apartats de correus. Si això afecta una de les vostres comandes, us ho notificarem tan aviat com ens sigui possible.
Transport: Un cop la mercaderia surti de magatzem i hagi arribat a la seva zona d'enviament el transport contactarà amb vostè per acordar el dia i l'hora de lliurament per assegurar-nos que hi haurà una persona per rebre la comanda. Tingueu en compte que aquestes trucades les fan un cop per dia i poden trucar-los des d'un número privat.
7. Lliurament, instal·lació i retirada de productes antics
7.1 Lliurament
A New Pol posem a la teva disposició un servei de lliurament dins del teu domicili, connexió i instal·lació bàsica de l'aparell sense cap cost addicional. Aquesta instal·lació no inclou la realització d'obra major de cap tipus com a paleta, fusteria, pintura, fontaneria, gas i/o electricitat. Sempre que ho desitgis i ho indiquis a la comanda al camp de notes, el servei de retirada del teu antic electrodomèstic també serà efectuat sense cost addicional.
El nostre propòsit és que tots els electrodomèstics siguin lliurats i connectats, per això vostè ha de disposar de les condicions adequades perquè puguin realitzar-se els treballs corresponents en el moment del lliurament. Tots els accessos han de permetre que els operaris arribin a la zona on anirà col·locat l'electrodomèstic de manera fàcil. En cas que el vostre domicili es trobe en un pis, i l'accés sigui per ascensor o escala vostè ha d'assegurar-se que les mesures són les adequades per portar l'electrodomèstic fins a la seva ubicació definitiva.
No es realitzaran lliuraments que requereixin necessitats especials per part del transport (com per exemple la necessitat d'ús de grues, politges, retirada de marcs, portes, etc.) i que no estiguin contemplades en “lliurament estàndard”. En cas de ser necessàries preguem contacteu amb nosaltres a info@newpol.es per indicar-vos la millor solució que s'adapti a les vostres necessitats.
7.2 Instal·lació
A l'interior del domicili heu de comprovar que les mesures del buit siguin adequades per al vostre nou electrodomèstic i no té cap impediment perquè aquest sigui instal·lat: està lliure d'elements, i les preses de connexió d'electricitat i aigua són de fàcil accés. Rentadores i rentaplats (lliure instal·lació): El transportista deixarà l'electrodomèstic connectat a la presa d'aigua i electricitat i el posarà en funcionament per comprovar que la mateixa càrrega i descàrrega aigua i realitza les funcions bàsiques. Frigorífics i congeladors (Lliure instal·lació): Amb l'objectiu de garantir la seguretat i l'òptim acompliment del seu nou frigorífic o congelador, aquest serà instal·lat durant el lliurament, però no es procedirà a la connexió a la xarxa elèctrica. Aquesta mesura és deguda a la presència de gas al seu interior, el qual requereix un període de repòs abans de ser connectat i utilitzat de manera apropiada. És fonamental que, en rebre el frigorífic, eviti endollar-lo immediatament. Us recomanem deixar reposar el producte durant un període mínim de 6 hores abans de procedir amb la connexió elèctrica.
Un cop col·locat el transportista realitzarà una fotografia com a comprovant que el producte ha estat lliurat nou i sense cap desperfecte. En cas d'apreciar-se algun dany, vostè ha d'avisar el transport perquè s'emportin l'electrodomèstic i li facin el canvi per un de nou. Si decidiu quedar-vos-ho heu d'afegir la informació a l'albarà perquè en quedi constància.
En cas que connecteu l'aparell en els primers 10 dies naturals després del lliurament i aquest no funcioni heu d'escriure a info@newpol.es aportant tota la informació possible, per poder tramitar el canvi per un de nou o si ho preferiu realitzar la devolució dels diners.
Canvi obertura de portes a frigorífics i congeladors: En el cas que vulgueu realitzar un canvi en el sentit d'obertura de la porta del vostre frigorífic, us demanem que us poseu en contacte amb el nostre Servei Tècnic autoritzat al següent telèfon: (+34 ) 910 970 226, per obtenir informació detallada sobre els costos associats i els procediments necessaris.
7.3 Retirada de productes antics
Sempre que ho desitgi i ho indiqui via telefònica o per correu electrònic, el servei de retirada del seu antic electrodomèstic també serà efectuat sense cost addicional. No es faran retirades d'electrodomèstics antics que requereixin necessitats especials per part del transport (com ara la necessitat d'ús de grues, politges, retirada de marcs, portes, etc.)
El dia programat per al lliurament del nou electrodomèstic, en cas que requereixi la retirada de l'antic, aquesta s'haurà de fer de manera simultània. Per facilitar aquest procés, us demanem que l'electrodomèstic antic estigui degudament preparat per retirar-lo el mateix dia del lliurament.
Cal destacar que no s'acceptaran sol·licituds de retirada de l'electrodomèstic antic en dates posteriors al lliurament del nou aparell.
8. Cancel·lacions i Devolucions
Si heu fet la comanda fa molt poc i encara no us ha arribat l'avís d'enviament, poseu-vos en contacte amb el servei d'Atenció al client a info@newpol.es per comprovar si encara es pot cancel·lar.
Si la comanda ja s'ha processat per enviar-la i ja s'ha lliurat:
8.1. Dret de desistiment. D'acord amb el que disposa la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris, el client tindrà dret a desistir del contracte durant un període de 14 dies naturals sense necessitat d'indicar justificació, llevat d'excepció legal.
Per exercir el seu dret de desistiment ens haurà de notificar la seva decisió mitjançant una declaració clara. Per sol·licitar la seva devolució heu de fer el següent:
- Si us plau, ompliu el formulari que podeu trobar fent clic al següent enllaç o bé descarregar-lo directament de l'apartat Termes i condicions de venda on-line a la nostra pàgina web i envieu-lo per correu electrònic a info@newpol.es i assegureu-vos que inclou totes les dades necessàries de la comanda que voleu cancel·lar, tal com es detalla a el document de desistiment. Si ens aporta el comprovant de lliurament, ens ajudaria a agilitzar els tràmits.
- Un cop comprovem totes les vostres dades, procedirem a realitzar les gestions necessàries per a la devolució.
- La nostra agència de transport es posarà en contacte amb vosté per a la recollida del producte.
- Un cop comprovat que l'electrodomèstic està en perfecte estat VESTEL HOLLAND B.V. SUCURSAL A ESPANYA procedirà a reemborsar el 100% del preu pagat abans que hagin transcorregut catorze dies naturals des que la data en què hagi estat informat de la decisió de desistir del contracte per part del consumidor i usuari. Totes les devolucions de diners seran fetes pel mateix mitjà en què s'hagi fet el pagament.
- Per exercir el dret de desistiment el producte ha d'estar en les mateixes condicions en què ha estat lliurat, amb l'embalatge original i tots els accessoris que vénen a la caixa.
8.2. Devolució productes defectuosos. En cas que hagi adquirit productes com a consumidor, també gaudeix de drets legals en virtut de la normativa de la UE i de la nostra legislació nacional que cobreix la venda de productes defectuosos o que no compleixen les especificacions. Aquests drets (inclòs el dret a reparació, substitució o reemborsament del preu en determinades situacions) s'apliquen a tots els consumidors durant el període de garantia oficial que marca la llei.
Si voleu tornar els productes perquè estan defectuosos, poseu-vos en contacte amb el servei d'Atenció al client a través de info@newpol.es
En el moment del lliurament heu de revisar el producte. En cas que vostè detecti qualsevol anomalia o cop durant la realització dels treballs del lliurament us recomanem que us ho indiqueu tant als operaris i deixeu constància escrita a l'albarà de lliurament. Si no voleu quedar-vos amb l'electrodomèstic digueu-ho perquè us l'enduguin i us facin la reposició de forma immediata.
En cas que ho detecteu més endavant i fins a un termini màxim de 4 dies heu d'escriure a info@newpol.es i amb el número de rebut, adjunteu una foto de l'albarà de lliurament i una foto del dany. Un cop tinguem la seva informació tractarem de valorar-ho amb la informació de transport i si escau li farem el canvi o si vol quedar-se amb l'aparell danyat li tornarem un 10% del valor que ha pagat per aquest producte.
En tots dos supòsits, desistiment i/o devolució de productes defectuosos les despeses de transport seran gratuïtes per al consumidor.
9. Garantia comercial
Vostè ha comprat un aparell de gran qualitat de la marca New Pol. El seu nou aparell ha estat fabricat amb la major atenció en una de les línies de producció més grans i modernes d'Europa i ha passat per múltiples controls de qualitat. En cas d'avaria, aquest aparell està cobert per una àmplia garantia i amb una simple trucada es pot posar en contacte amb la xarxa oficial de servei tècnic. Durant un període de tres anys (aplicable a tots els electrodomèstics nous adquirits a partir del 01-01-2022) després de la data de compra (tiquet de compra o factura imprescindibles) aquesta garantia cobreix desplaçaments, mà d'obra i peces per a la reparació del aparell, segons les condicions especificades en aquest document. A New Pol volem que estigui satisfet amb el nou electrodomèstic.
Per evitar que es produeixin danys a l'aparell, us recomanem llegir detingudament el manual d'instruccions i els consells per a la correcta instal·lació i posada en marxa.
EXCLUSIÓ DE GARANTIA
- Avaries produïdes per cop, caiguda o qualsevol altra causa de força major.
- Esmalts, niquelats, cromats, oxidacions o altres tipus de peces que no afectin el funcionament intern de l'aparell (peces o components estètics).
- Desgasts per ús, corrosió i oxidació ja sigui causada pel mal ús o desgast de l'aparell o accelerats per circumstàncies ambientals o climàtiques no propícies, sorra, pols o notòriament inadequades.
- Avaries produïdes com a conseqüència dús anormal, negligent o inadequat de laparell o per qualsevol tipus dorigen extern.
- Responsabilitats civils de qualsevol naturalesa.
- Danys provocats a l'aparell, sempre que aquests no hagin estat motivats per una avaria interna de funcionament.
- Manteniment o conservació de laparell: Neteja de filtres, revisions periòdiques ajustos i greixatges. Els costos originats per danys, defectes o avaries produïdes com a conseqüència de la instal·lació incorrecta de l'equip, arranjaments, reparacions, modificacions, desarmament de la instal·lació de l'aparell per un tècnic no autoritzat per New Pol - SAT Oficial, o com a resultat de l'incompliment manifest de instruccions d'ús i manteniment del fabricant, així com ventilació inadequada, modificacions inadequades o utilització de peces de recanvi no originals.
- Les avaries que tinguin l'origen o siguin conseqüència directa o indirecta de fenòmens de la naturalesa o meteorològics de caràcter extraordinari o catastròfic (inundacions, fenòmens o moviments sísmics, huracans, tempestes).
- Equips que es facin servir per a ús industrial o fins comercials.
- Aparells amb factura il·legible o modificada.
- Les garanties queden sense efecte, en cas de rebuig de reparació no coberts per garantia durant el període d'aquesta o per manca de pagament al Servei tècnic.
10. Dubtes o reclamacions
L'usuari pot adreçar els vostres dubtes, reclamacions o consultes sobre el seguiment de la comanda a:
RAÓ SOCIAL: VESTEL HOLLAND B.V. SUCURSAL A ESPANYA.
DOMICILI: Passeig Dotze Estrelles nº2 3ºA C.P. 28042 Madrid.
Mail de contacte: info@newpol.es
TELÈFON: 91 320 63 98